• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
17
در پاسخ به خبر آوای بوشهر

رئیس اداره پست جم: پارکینگ را به فضای پست اضافه می کنیم/ مدیر کل پیگیر مشکلات جم است/ راه اندازی دفتر پستی در شهرک پردیس

  • کد خبر : 12498
  • 30 خرداد 1399 - 11:15
رئیس اداره پست جم در واکنش به نقد آوای بوشهر به وضعیت اداره پست جم گفت: با همکاری شورای شهر و کمک شهرداری شهر جم و اداره کل پست استان بوشهر در حال مسقف کردن پارکینگ حیاط اداره هستیم که دیوار چینی آن تمام شده است.

رئیس اداره پست جم در واکنش به نقد آوای بوشهر به وضعیت اداره پست جم گفت: با همکاری شورای شهر و کمک شهرداری شهر جم و اداره کل پست استان بوشهر در حال مسقف کردن پارکینگ حیاط اداره هستیم که دیوار چینی آن تمام شده است.

به گزارش آوای بوشهر؛ اسدالله روستا افزود: عملیات اجرایی افزایش فضای پست تا هفته آینده به اتمام می رسد و با تحقق این مهم، فضای خوبی به اداره اضافه و از فشار کاری هم کم می شود.

وی اضافه کرد: مذاکراتی با مدیریت شهرک پردیس(محل اسکان کارکنان پتروشیمی ها) انجام شده و بزودی در آن شهرک هم دفتر پستی راه اندازی می شود که مرسولات آن شهرک در همانجا توزیع می شود.

روستا اظهار داشت: راه اندازی این دفتر باعث می شود تعداد مراجعات از شهرک پردیس به اداره پست جم کاهش پیدا کند که تا حدود زیادی از حجم کار پست جم خواهد کاست.

رئیس اداره پست جم یادآور شد: پارسیده مدیر کل شخصا پیگیر این بهبود وضعیت اداره پست جم هستند تا هر چه زودتر به این امر محقق شود.

پی نوشت آوای بوشهر: بررسی خبرنگاران ما نشان می دهد اضافه شدن پارکینگ به انبار مرسولات پستی، تاثیر چندانی در بهبود خدمات دهی ندارد و همچنان مشکل نیروی انسانی، فضای ناکافی برای مراجعان و شلوغی بیش از حد اداره پست جم وجود دارد.

احداث ساختمان مناسب و استاندارد تنها راهکار اساسی پایان بخشیدن به این وضعیت فاجعه بار است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. آقای روستا اگر واقعا به فکر خدمتگزاری هستند اخلاق خود را اصلاح کنند

  2. متاسفانه باید خدمت ساکنان و افراد منطقه که با اداره پست جم سرو کار داشته و یا دارند باید عرض کنم یکی از بی درو پیکرترین ادارات پست بوشهر و پست جم هست. اولا دنبال تلفن پست بوشهر و جم بودم متاسفانه هرچی کلیک میکنم باز نمیشه و خطا میده. بعد از پیدا کردن تلفن چند بار هم اداره پست بوشهر تماس گرفته ام تا انتقاد های خودم را منتقل کنم متاسفانه جوابگ تلفن ندادند.
    وقتی بسته ای به پست جم میرسه تا ۱۰ روز هم سراغش نرفتی تحویلت نمیدن و باید بلند شوی و بری حضوری پیگیر باشی و حتما هم کد رهگیری رو داشته باشی. در ضمن حضوری هم انقدر سرشون بقول خودشون شلوغ هست بسختی جواب میدن. از روی هم تلمبار شدن بسته های پستی اوضاع معلوم هست که هیچ نظم و ترتیبی وجود ندارد.
    روزی هزار مرتبه تلفن بزنید کسی پاسخگو نیست.
    این اداره شاید کمبود نیرو داشته باشد ولی بهرحال چیزی که معلوم هست از یک مدیریت بسیار ضعیف برخوردار هست که خدمات رسانی به مردم را دچار مشکل کرده است.
    ار مدیریت پست استان بوشهر تقاضا دارم کمی به فکر مردم باشند و مشکلات زیرمجموعه های خود را حل کنند و نظارت کوچکی به اداره های زیرمجموعه خود داشته باشند.
    لطفا کسی تونست حرف من که حرف دل همه اهالی منطقه هست به گوش مسولین مربوطه برساند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.