• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
وضعیت شهرستان جم عادی نیست

رئیس شبکه بهداشت جم: زنگ خطر کرونا در جم به صدا درآمده/ رنگ بندی ها مردم را فریب داد!/ یک چهارم تست ها مثبت شده است

  • کد خبر : 13802
  • 27 بهمن 1399 - 13:19
دبیر ستاد کرونای شهرستان جم دورهمی های خانوادگی و عادی انگاری شرایط را از عوامل اصلی شیوع کرونا در جم دانست و تاکید کرد: معتقدم باید فرماندار شهرستان در این خصوص تصمیم ویژه ای اتخاذ کند و ضمن پلمپ تمامی خانه باغ ها، از برگزاری تمام برنامه های جمعی جلوگیری شود.

رئیس شبکه بهداش جم در نشست با خبرنگاران گفت: زنگ خطر کرونا در شهرستان جم به صدا درآمده است و ادامه این وضعیت شرایط شهرستان را بحرانی خواهد کرد.

به گزارش آوای بوشهر؛ احمد قاسمی با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی در جم رو به افزایش است تصریح کرد: طی هفته های اخیر، به ازای هر ۴ تست کرونا، یک مورد مثبت می شود در صورتی که تا دوماه قبل از هر ۳۰ تست، یک مورد مثبت ثبت شده است. اگر این روند ادامه پیدا کند در ۲ هفته آینده هر تست مثبت می شود.

وی بیشترین طیف مبتلایان به کرونا را افراد بین ۲۵ تا ۴۰ سال دانست و افزود: بسیاری از این افراد فاقد بیماری زمینه ای هستند.

قاسمی با اشاره به افزایش ۱۵۰ درصدی مراجعات بیماران کرونایی به مراکز درمانی یادآور شد: شرایط شهرستان جم عادی نیست و همه در معرض خطر قرار دارند.

دبیر ستاد کرونای شهرستان جم دورهمی های خانوادگی و عادی انگاری شرایط را از عوامل اصلی شیوع کرونا در جم دانست و تاکید کرد: معتقدم باید فرماندار شهرستان در این خصوص تصمیم ویژه ای اتخاذ کند و ضمن پلمپ تمامی خانه باغ ها، از برگزاری تمام برنامه های جمعی جلوگیری شود.

احمد قاسمی با تاکید بر اینکه رنگ بندی ها مردم را فریب داد تصریح کرد: بسیاری از ادارات شهرستان به ویژه شهرداری، جهادکشاورزی، ثبت اسناد، بانک مسکن، بانک صادرات و آموزش و پرورش درگیر کرونا شده اند که لازم است از ورود کارکنانی که علائم کرونا دارند جلوگیری شود.

وی بر لزوم رعایت دوران قرنطینه توسط مبتلایان تاکید کرد و افزود: با وجود اینکه از تمامی افرادی که تست کرونای شان مثبت می شود تعهدی دال بر عدم حضور در اماکن عمومی و رعایت قرنطینه ۱۴ روزه گرفته می شود اما متاسفانه بعضی از بیماران الزامات قرنطینه را رعایت نمی کنند و در جمع ها حاضر می شوند که به شیوع بیشتر این بیماری دامن می زند.

قاسمی از همه مردم خواست با مسئولیت پذیری و رعایت پروتکل های بهداشتی، از بحرانی شدن شرایط شهرستان جلوگیری کنند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. متاسفانه در شهر جم شاهد عدم رعایت حداقل های ممکن از طرف ساکنین ( بومی و غیر بومی ) هستیم و هیچ سنفی هم کار رو تعطیل نکرده یا روش کار خودش تغییر نداده هر تغییری هم هست برای مراقبت از خود مغازه دار یا مسئوله نه مشتری ها و مراجعه کننده ها

  2. شرکت های نفت و گاز باید یک سوم را اجرا کنند !

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.