• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

راه‌اندازی دستگاه رادیوگرافی دیجیتال دندانپزشکی در بیمارستان توحید جم

  • کد خبر : 1684
  • 09 مهر 1391 - 22:20

به گزارش آوای جم به نقل از خبرگزاری فارس؛ مهرداد حسین‌زاده صبح امروز در بازدید از بیمارستان توحید جم اظهار داشت: کیفیت‌بخشی به خدمات بهداشتی و درمانی و جلب رضایت مردم و مراجعه‌کنندگان از مهم‌ترین اولویت‌های بهداشت و درمان صنعت نفت است.

 

وی افزود: بیمارستان توحید به همراه ۳۳ مرکز بهداشتی و درمانی در سطح استان بوشهر در امر خدمات‌رسانی به مردم بومی و کارکنان صنعت نفت اهتمام دارند و روز به روز شاهد افزایش سطح کیفی خدمات هستیم.

 

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از نصب و راه‌اندازی دستگاه رادیوگرافی دیجیتال دندانپزشکی در بیمارستان توحید جم خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگاه جدید رادیوگرافی دیجیتال دندانپزشکی (O.P.G) در بخش رادیولوژی بیمارستان توحید جم نصب و راه‌اندازی شد.

حسین‌زاده بیان کرد: بیمارستان توحید جم از مجهزترین بیمارستان‌های کشور است و تلاش زیادی برای ارتقای سطح کیفی خدمات در این مجموعه انجام گرفته است.

وی یادآور شد: در یکسال اخیر چند پروژه مهم و بزرگ در این بیمارستان اجرایی شده و امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی این بیمارستان بیشتر شده است.

رئیس بخش رادیولوژی بیمارستان توحید جم نیز با اشاره به راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی دیجیتال در این بیمارستان گفت: در ادامه نوسازی و تجهیز بخش تصویربرداری بیمارستان توحید، دستگاه O.P.G دیجیتال که در عکسبرداری‌های مورد نیاز بخش دندانپزشکی کاربرد دارد، در این بخش نصب شده است.

سید رضا کاظمی افزود: در حال حاضر علاوه بر ارائه تصویر دیجیتال از گرافی دندان، دیسکت(CD) گرافی گرفته شده نیز در اختیار مراجعه کننده و پزشکان قرار می‌گیرد.

رئیس بخش رادیولوژی بیمارستان توحید اذعان داشت: این دستگاه با مارک Planmeca ساخت کشور فنلاند بوده و از بهترین دستگاه‌های تصویربرداری دیجیتال دندانپزشکی در سطح دنیا است و بودجه مورد نیاز تهیه این دستگاه نیز از سوی شرکت نفت و گاز پارس تامین شده است.

وی اضافه کرد: در ابتدای امسال نیز دستگاه دیجیتال رادیولوژی DDR در بیمارستان توحید جم، نصب و راه‌اندازی شده بود.

کاظمی یادآور شد: از تمام ظرفیت موجود برای ارتقای سطح کیفی خدمات استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1684

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.