• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3
نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد؛

ضرورت بهسازی راه‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی در جنوب استان بوشهر

  • کد خبر : 8986
  • 04 خرداد 1398 - 23:34
آوای بوشهر؛ سکینه الماسی گفت: مشکل اساسی حوزه جنوب استان بوشهر، راه‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی است که نیازمند توجه جدی بر اصلاح و بهبود این راه‌ها دارد.

به گزارش آوای بوشهر؛ سکینه الماسی با اشاره یه سفر روز گذشته معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اذعان داشت: معاون راهداری به همراه مدیرکل نگهداری راه‌های روستایی و فرعی وزارت راه و شهرسازی برای بازدید میدانی از وضعیت راه‌های ارتباطی شهرها و روستا به جنوب استان بوشهر سفر کردند که دستاوردهای مثبتی را برای اهالی جنوب استان به همراه داشت و تصمیمات خوبی برای بررسی دقیق آماری در جهت به‌ سازی و ترمیم برخی مسیرهای مهم و حادثه‌ خیز به عمل آمد.

الماسی در ادامه تاکید کرد: بزرگترین مشکل حوزه جنوب استان بوشهر، راه‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی است که نیاز بر توجه جدی بر اصلاح و بهبود این راه‌ها دارد.

وی خواهان بررسی کارشناسی و فنی هر چه زودتر این راه‌ها شد و عنوان کرد: در حوزه راه‌های ارتباطی شهرستان عسلویه از راه ساحلی روستای بنود به ساحل، بازدید میدانی و کارشناسی به عمل آمد و برای افتتاح کمربندی بندو – بزباز در کنار سایر راه‌های مواصلاتی این شهرستان تصمیم‌گیری شد.

این نماینده مجلس در حوزه راه‌های ارتباطی شهرستان جم خاطر نشان کرد: نیازمندی به ترمیم و بهسازی راه مواصلاتی سیراف – جم، به دلیل بار ترافیکی بالای آن و حرکت کوه به سمت جاده،  محرز گردید و همچنین برای به‌سازی راه جم – فیروزآباد و راه بین روستایی تمام روستاهای بین سه راهی چاهه جم تا روستای اکبرآباد نیز تصمیم‌گیری شد.

وی با بیان اینکه بهسازی راه انارستان – دوراهک و راه پالایشگاه گاز فجر جم به شهر انارستان از مطالبات جدی مردم است افزود: سازمان راهداری کشور مکلف به ساخت مشارکتی ۵۰ درصدی محور پالایشگاه به انارستان و ریز خارج از بودجه نفت شده است.

سکینه الماسی درخصوص  راه‌های ارتباطی شهرستان دیّر، اظهار داشت: برای بهسازی راه دوراهک – آبدان به جاشک، جاده ساحلی دیّر (متانول) و راه ارتباطی شهر بردستان با روستای لمبندان دیّر، به زودی فعالیت‌های راه‌سازی در این مسیرها آغاز می‌شود.

الماسی در پایان بیان کرد: در حوزه راه‌های ارتباطی شهرستان کنگان، به‌سازی ورودی شهر کنگان از سمت کمربندی و دو ورودی شهر سیراف و همچنین ورودی روستای ساحلی پرک مورد مطالبه مردم این شهرستان است که در این سفر در این خصوص صحبت شد و از نزدیک نیز این مسیرها مورد بازدید میدانی قرار گرفت./فارس

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.