• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

روابط عمومی عامل بی اعتمادی رسانه های شهرستان به پالایشگاه گاز جم

  • کد خبر : 5057
  • 10 تیر 1397 - 8:34

?در هفته گذشته از رسانه های شهرستان جهت دیداری صمیمی و صرفا جهت تبریک انتصاب مهندس نجفی به عنوان مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم دعوت شده بود که به دلیل بی اعتمادی خبرنگاران به روابط عمومی شرکت ، این مراسم مورد استقبال اصحاب رسانه قرار نگرفت و تعداد محدودی به این دیدار رفتند. ?علیرغم اینکه مدیرعامل […]

?در هفته گذشته از رسانه های شهرستان جهت دیداری صمیمی و صرفا جهت تبریک انتصاب مهندس نجفی به عنوان مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم دعوت شده بود که به دلیل بی اعتمادی خبرنگاران به روابط عمومی شرکت ، این مراسم مورد استقبال اصحاب رسانه قرار نگرفت و تعداد محدودی به این دیدار رفتند.

?علیرغم اینکه مدیرعامل جدید پالایشگاه گاز فجر جم به نظر می آید از حسن نظر بیشتری در تعامل با رسانه ها و مسئولیت های اجتماعی منطقه برخوردار است، جمالی مسئول روابط عمومی این شرکت به عنوان مانع جدی در این راه قلمداد می شود.

?شان ومنزلت این شرکت که یک روز بزرگترین پالایشگاه خاورمیانه بوده است به جایی تقلیل پیدا کرده است که روابط عمومی آن به دنبال اختلاف افکنی در بین رسانه های شهرستان و مسئولین است و این نوع رفتار هر روز شدت بیشتری می گیرد.

?بدون شک ادامه این روند می تواند این مجموعه را بیش از پیش به حاشیه ببرد، اگر چه تا کنون نیز بی اعتمادی صورت گرفته به سادگی بر نمی گردد و پالایشگاه گاز جم در نزد افکار عمومی بسیار آسیب پذیر شده است.

?مدتهاست شاهد نارضایتی بدنه رسانه ای و حتی نارضایتی بدنه مدیریتی شهرستان از روابط عمومی پالایشگاه هستیم اما همچنان وی با استفاده از لابی هایی که دارد مسئولیت برون سازمانی خود را با محوریت تخریب نیروهای بومی انجام می دهد و شاهد تنش های زیادی در این زمینه بوده ایم.

?چنانچه این روند ادامه پیدا کند در آینده اتفاقات دیگری نیز رخ خواهد داد که به نفع مدیرعامل مردمی این شرکت نیست ؛چرا که در افکار عمومی روابط عمومی را آیینه سازمان می دانند./آوای بوشهر

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5057

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.