• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

روایتی شفاف از تفاوت دو جلسه میان مسئولین جم و کنگان

  • کد خبر : 6390
  • 29 آبان 1397 - 22:34

سیدپیروز موسوی که به تازگی جایگزین مهدی یوسفی مدیرعامل پرحاشیه‌ی سابق منطقه ویژه پارس شده، این روزها میزبان مدیران صنایع پارس جنوبی و مسئولین محلی است تا ضمن آشنایی، موضوعات و چالش‌های مشترک را با هم درمیان بگذارند. نکته قابل توجه اما در دو جلسه‌ ایست که به روایت صفحه رسمی منطقه ویژه در اینستاگرام […]

سیدپیروز موسوی که به تازگی جایگزین مهدی یوسفی مدیرعامل پرحاشیه‌ی سابق منطقه ویژه پارس شده، این روزها میزبان مدیران صنایع پارس جنوبی و مسئولین محلی است تا ضمن آشنایی، موضوعات و چالش‌های مشترک را با هم درمیان بگذارند.

نکته قابل توجه اما در دو جلسه‌ ایست که به روایت صفحه رسمی منطقه ویژه در اینستاگرام میان او با مدیران شهرستان کنگان و امام جمعه جم برگزار شده است.

فتح‌الله نوروزی فرماندار کنگان به همراه معاونین، شهرداران و شوراهای این شهرستان در جلسه‌ای با مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه آخرین مسائل و مشکلات شهرستان کنگان را مطرح کرده و پیرامون آن صحبت شده است.

در این سو اما جلسه امام جمعه جم با جناب مدیرعامل بدون حضور هیچیک از مسئولین شهرستان جم برگزار شده است.

البته در این جلسه آقازاده ایشان که در روزهای پایانی مسئولیت مدیرعامل سابق بدون داشتن هیچگونه سابقه مرتبط به عنوان بازرس کار منطقه ویژه منصوب شد حضور داشته است!!!

انتصابی که گرچه برترین شاخصه آن #ژن_خوب بودن یک آقازاده را نشان می‌دهد اما برای مدیرعامل سابق چندان هم بد نشد چرا که پس از این انتصاب، امام جمعه جم فورا از تجمع عده‌ای از جوانان جویای کار جمی جلوگیری کرد تا خوش‌خدمتی آقای مدیرعامل را بدون پاسخ نگذارد.

حال باید از آقای امام جمعه پرسید که دلیل این تک‌روی‌های ایشان چیست؟ آیا بهتر نبود در حالی که رئیس شورای شهر و فرماندار برای ماموریتی اداری در تهران هستند این جلسه در زمانی دیگر برگزار میشد؟

اگر هدف از این جلسه واقعا رسیدگی به مشکلات مردم است و نه معرفی آقازاده به مدیرعامل جدید، آیا با همدلی و همراهی همه مسئولین شهرستان نتایج بهتری حاصل نمی‌شد؟

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=6390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.