• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

روز جم ۲۵ اسفند برای همیشه ماندگار خواهد بود

  • کد خبر : 2023
  • 01 بهمن 1391 - 18:07

به گزارش خبرنگار آوای جم : عصر امروز یکشنبه اول بهمن ماه اولین نشست هم اندیشی برگزاری سومین همایش روز جم با حضور اعضاء شورای اسلامی و شهردار جم ، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد ، رئیس اداره ورزش و جوانان ، چند تن از دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی و مدیران سایت چگاسه و آوای جم در سالن کنفرانس شهرداری از ساعت ۱۶ الی ۱۹ برگزار گردید .

 

سجادی زاده رئیس شورای شهر جم در این نشست که پیرامون برنامه های روز جم منعقد شد بیان داشتند : روز جم متعلق به همه جمی هاست ، هرکسی باید به اندازه توان و اندازه خود در برگزاری این همایش کمک کند . ایشان ضمن تشکر از همه افرادی که سال گذشته در برگزاری همایش روز جم همیاری ومساعدت نمودند ، بار دیگر از همه ادارات ، سازمانها و شرکتهای مستقر در شهرستان و همچنین از افراد صاحب نظر خواستند تا در راستای بهتر و باشکوهتر برگزار شدن این همایش با ستاد برگزاری همسو و همفکر شوند .

در اولین نشست نفرات شرکت کننده پیشنهاداتی ارائه نمودند و مقرر شد در جلسات بعدی نظرات و پیشنهادات افراد صاحب نظر ، شهروندان ، دانشجویان و همه کسانی که اهل قلم هستند استفاده و در خصوص تدوین برنامه ها جلسات متعددی تشکیل گردد .

دبیر دومین همایش روز جم بیان داشتند که امسال برآنیم که با برنامه های پربارتر از سال گذشته و جذابتر در شناساندن شهرستان جم و ظرفیتهای موجود گام برداریم . معرفی چهره های برتر و استفاده از خلاقیت های دانشجویان و جوانان شهرستان از مهمترین اهداف این همایش می باشد .

اولین مصوبه که همه شرکت کنندگان موافق آن بودند ، تقدیر از شهروند نمونه در روز جم می باشد که از سوی دبیر ستاد برگزاری همایش روز جم عنوان شد .

آوای جم بی شک در خصوص پوشش خبری و همچنین تعامل در امر برگزاری همایش روز جم همانند سایر همشهریان از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد .

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2023

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.