• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
10

روسای ادارات ثبت اسناد و املاک چهارشهرستان استان بوشهر منصوب شدند

  • کد خبر : 5065
  • 11 تیر 1397 - 10:49

  ?مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جم گفت تمام تلاش مجموعه ی ثبت اسناد و املاک استان بوشهر، اجرای قانون و رعایت بخشنامه های ثبتی است.   ?اصغر پیرهادی در این جلسه با یادآوری این نکته که مردم با اعتماد […]

 

?مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جم گفت تمام تلاش مجموعه ی ثبت اسناد و املاک استان بوشهر، اجرای قانون و رعایت بخشنامه های ثبتی است.

 

?اصغر پیرهادی در این جلسه با یادآوری این نکته که مردم با اعتماد به ما روند اجرای ثبت اسنادشان را به اداره ثبت می سپارند گفت باید تلاش کنیم سندی که در اختیار مردم قرار می دهیم عاری از هرگونه شک و شبهه باشد و به اعتماد مردم خدشه ای وارد نشود.

 

?پیرهادی افزود حفاظت از عرصه ها و املاک ملی و دولتی،از وظایف اصلی ادارات ثبت است که در کنار انجام امورات ثبتی به آن نیز توجه جدی دارند.

 

?وی به کارکنان ثبت تاکید کرد بصورت مداوم مقررات و بخشنامه های ثبتی را مطالعه نموده و همواره در اشراف به قوانین ثبتی بروز باشند.

 

?مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با اشاره به جابجایی مدیران تصریح کرد،عمرمفید مسئولیت در شهرستانها ۴ سال است و بهتر است با جابجایی مدیران،امکان استفاده از تجربه ی مدیران در شهرستانهای مختلف را فراهم آوریم.

 

?در این جلسه با قدردانی از زحمات امیر حسین شعبانی،سهراب عمله بعنوان رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جم معرفی گردید.

 

?گفتنی است امیر حسین شعبانی بعنوان رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کنگان منصوب شده است،عیسی رضایی رئیس ثبت اسناد شهرستان کنگان به همین سمت در شهرستان تنگستان منصوب گردیده و بهمن بهزادی رئیس ثبت اسناد تنگستان نیز بعنوان رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر منصوب شده است.

 

?در شهرستان دیر نیز که سهراب عمله تاکنون مسئولیت آن را  برعهده داشته، رمضانی معاون ثبت دیر بعنوان کفیل اداره معرفی گردیده است./آوای بوشهر

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5065

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.