• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8
سه شنبه 13 خرداد

رکورد جدید کرونا و وضعیت هشدار در بوشهر/ ۱۳۴ مبتلای جدید شناسایی شد/فوت ۳ بیمار دیگر

  • کد خبر : 12309
  • 13 خرداد 1399 - 23:23
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: 134 نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده و 3 مورد فوتی جدید هم ثبت شد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: ۱۳۴ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده و ۳ مورد فوتی جدید هم ثبت شد.

به گزارش آوای بوشهر دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر تا روز سه‌شنبه ۱۳ خردادماه ۱۲۶۰ نفر شامل ۷۵۱ مرد و ۵۰۹ زن است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۱۳۴ مورد مثبت جدید ۶۷ مورد در بوشهر، ۲ مورد در دیلم، ۱۰ مورد در گناوه،  ۱۱ مورد در دشتستان، ۱۵ مورد در تنگستان، ۲ مورد در دشتی، ۸ مورد در دیر، ۹ مورد در کنگان، ۶ مورد در عسلویه و ۴ مورد در جم  شناسایی‌شده‌اند.
دکتر کشمیری افزود: ۶۷ مورد جدید شهرستان بوشهر، ۴۴ آقا و ۲۳ خانم هستند که از این تعداد یک آقای ۶۴ ساله و یک خانم ۳۸ در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند و بقیه موارد به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.
وی تصریح کرد: دو مورد جدید دیلم، دو آقای ۵۲ و ۳۸ ساله ساکن اهواز هستند که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی شده‌اند.
دکتر کشمیری بیان کرد: ۱۰ مورد جدید شهرستان گناوه، ۵ آقا و ۵ خانم هستند که یک مورد از بیمارستان ترخیص شده و ۲ آقا در بیمارستان بستری بوده و مابقی به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: ۱۱ مورد جدید شهرستان دشتستان، ۶ آقا و ۵ خانم هستند که ۳ نفر از آنها فوت شده و مابقی به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت خانگی هستند.
دکتر کشمیری افزود: ۱۵ مورد جدید شهرستان تنگستان، همگی سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند که در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی شده و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.
وی اظهار داشت: دو مورد جدید شهرستان دشتی نیز در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت هستند.
دکتر کشمیری اضافه کرد: موارد جدید شهرستان دیر، ۲ خانم و ۶ آقا هستند که همگی به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی شده و در منزل تحت مراقبت هستند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا افزود: ۹ مورد جدید کنگان، ۳ خانم و ۶ آقا هستند که یکی از آنها از بیمارستان ترخیص شده و ۸ مورد دیگر به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی شده‌اند.
وی تصریح کرد: از  ۶ مورد جدید شهرستان عسلویه، یک مورد بستری است.
دکتر کشمیری بیان کرد: ۴ مورد جدید شهرستان جم نیز ۱ خانم و ۳ آقا هستند که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت هستند.
وی تصریح کرد: موارد جدید فوت شده در دشتستان، یک آقای ۷۵ ساله و دو خانم ۶۲ و ۸۷ ساله بودند که هر سه به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی شده بودند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های استان( ۱۲۶۰ نفر) تاکنون ۵۳۸ نفر از آنان بهبودیافته و ۶۲  نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۲۳ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
دکتر کشمیری به دانش آموزان و والدین توصیه کرد: ۴۸ ساعت قبل از آزمون با مراجعه به سایت salamat.gov.ir در غربالگری بیماری کرونا شرکت کرده به سوالات پاسخ صحیح دهند و از پیامک ارسالی گوشی خود یا والدین همچنین از نتیجه غربالگری سامانه سلامت عکس گرفته و برای مدیر مدرسه ارسال کنند و مجددا پس از ۵ روز این عملیات را تکرار نمایند
نقشه پراکندگی مبتلایان کرونا در جم
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.