• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر

زیرساخت‌ها برای میزبانی ۲ تیم لیگ برتر استان فراهم شد

  • کد خبر : 8996
  • 05 خرداد 1398 - 11:09
آوای بوشهر؛ احمد بهروزیان‌فرد گفت: تمام زیرساخت‌ها و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری برای میزبانی شایسته ی ۲ تیم لیگ برتر در خود استان فراهم است.

به گزارش آوای بوشهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در نشست با مسئولان ورزشی استان بوشهر، توسعه همه جانبه حوزه ورزش و جوانان استان بوشهر در دولت تدبیر و امید به ویژه دوران وزارت مسعود سلطانی‌فر را مطلوب دانست و اظهار داشت: اگر امروز سرانه فضای ورزشی در این سه سال به دو برابر رسیده و استان از لحاظ ورزشگاه‌ها و خوابگاه‌های ورزشی شرایط میزبانی بیشتر رشته‌های ورزشی را دارد بی‌تردید در سایه حمایت‌های بی‌دریغ مقام عالی وزارت و تلاش و تاکید آن بر توسعه همه‌جانبه و پایدار در حوزه ورزش بوده است.
احمد بهروزیان فرد با اشاره به حضور ۲ تیم استان بوشهر در لیگ برتر بیان کرد:  ۲ تیم شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی‌جم در رقابت‌های باشگاه‌های لیگ برتری کشور حضور دارد که تمام زیرساخت‌ها برای این مهم فراهم شده است.
بهروزیان فرد از تلاش برای حل مشکلات دو تیم فوتبال لیگ برتری استان بوشهر خبر داد و اعلام کرد: تمام زیرساخت‌ها و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری برای میزبانی شایسته لیگ برتر در خود استان فراهم است.
وی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های مهم برای صدور مجوز میزبانی به تیم‌های لیگ برتری داشتن ورزشگاه استاندارد است گفت: نبود ورزشگاه استاندارد در نخستین  حضور تیم شاهین در لیگ برتر، شرایط برای میزبانی بندر بوشهر در لیگ برتر در سال ۸۱ را با چالش‌هایی روبه‌رو ساخت.
احمد بهروزیان فرد بیان کرد: در این راستا ورزشگاهی که به سختی توانست نظر مساعد نمایندگان فدراسیون و کنفدراسیون را جلب کند ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر تنها گزینه بود و دیگر ورزشگاه بوشهر یعنی شهید مهدوی نیمه کاره رها شده بود، مجموعه ای که با پیگیری و تلاش شبانه روزی در سال ۹۶  با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد و به بهره برداری رسید و هم اکنون استانداردهای لازم را بدون اما و اگر و چالش برای برگزاری مسابقات لیگ برتر داراست.
بهروزیان‌فرد به سفرهای وزیر ورزش و جوانان به استان اشاره کرد و خاطر نشان شد: در حالی که شاید یک وزیر و یا رئیس سازمان در زمان تصدی این مسئولیت تنها یک یا دوبار به استان سفر می‌کرد شاهد پنج بار حضور سلطانی‌فر در استان در این ۲ سال بوده‌ایم و تمام سفرهای وی به استان بوشهرهمراه با افتتاح پروژه‌های مهم در استان بوده و دستاوردهای مهمی را برای استان در بر داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با تاکید بر اهمیت حوزه جوانان در کنار حوزه ورزش تصریح کرد: در شرایطی که در سال‌هایی فعالیت سمن‌های مردم نهاد جوانان محدود شده بود و تمایل و انگیزه‌ای برای ثبت این سمن ها وجود نداشت دراین دولت شمار این سمن‌ها از چهار سمن به سی سمن فعال رسید که افزون بر آن سمن‌های جوان متعددی در زمینه های مختلف نیز در حال ثبت رسمی خود هستند و در کنار رشد کمی برای ارتقاء کیفیت فعالیت‌های سمن‌ها دوره‌های توانمندسازی مختلفی در سراسر کشور و به تبع آن در استان بوشهر از سوی وزارت برگزار شده است.
وی بیان کرد: در حال حاضر استان بوشهر ۱۱ خانه جوان دارد که از این شمار سه خانه جوان سال گذشته با حضور مقام عالی وزارت به بهره برداری رسید این در حالی است که در زمان وزارت وی شماره خانه‌های جوان در سطح کشور نیز رشد چشمگیری داشته است.
احمد بهروزیان فرد به رضایت مجموعه مدیریتی استان از حوزه ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: بی تردید نقش حمایتی ستادی از سوی وزارت و برخورد تخصصی و دقیق همراه با حل چالش‌های این حوزه حساس سبب شده است تا امروز شاهد جوی آرام و به دور از تنش‌های معمول در فضای ورزش و جوانان کشور و استان باشیم ،فضایی که مرهون تلاش‌ها و تدبیرهای مدیریت عالی بالادستی در وزارت ورزش و جوانان است./فارس

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.