• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
8

سادات : ۱۲ خانه قرآن در شهرستان جم فعال هستند

  • کد خبر : 2100
  • 25 بهمن 1391 - 4:10

به گزارش خبرنگار آوای جم ، حجت‌الاسلام سید حسین سادات صبح امروز در نشست فعالان مذهبی و قرآنی جم اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی یوم‌الله یاس و ناامیدی دشمنان را به دنبال داشت و مردم با حضور پرشکوه خود مشتی آهنین بر دهان مستکبرین عالم کوبیدند.

وی افزود: مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی بار دیگر به دشمنان ثابت کردند که پای انقلاب، اهداف و آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبری معظم انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و فشارهای دشمنان باعث نمی‌شود که از افکار و عقاید والای خود عقب‌نشینی کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی جم با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه خاطرنشان کرد: فرهنگ قرآنی و اسلامی باید در سطح جامعه گسترش یابد.

سادات از تجهیز نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مراکز قرآنی جم خبر داد و تصریح کرد: این مهم به منظور افزایش سطح کیفی فعالیت‌های این مراکز محقق شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از صدور مجوز فعالیت کانون فرهنگی الهادی در این شهرستان خبر داد و افزود: به منظور آشنایی جوانان با نحله‌های انحرافی و پاسخگویی به شبهات حوزه دین، این کانون تخصصی به مسئولیت روحانی مستقر جم تاسیس شده و مجوز فعالیت آن به مدت یک سال صادر و به وی اجازه داده شده تا در حیطه اساسنامه به فعالیت بپردازد.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم با تجهیز این کانون به وسایل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خدمات بیشتری به جامعه هدف ارائه شود.

این مسئول از اهداء کتاب به مراکز قرآنی جم خبر داد و گفت: به منظور افزایش توان علمی و فرهنگی مراکز قرآنی و بهبود وضعیت آموزشی روستاها تعداد زیادی کتاب آموزشی به همراه تعدادی نرم‌افزار قرآنی بین مراکز قرآنی اعم از موسسات و خانه‌های قرآن روستایی توزیع شد.

مسئول فرهنگی تبلیغات اسلامی جم نیز تعداد مراکز قرآنی شهرستان جم را دو موسسه و ۱۲ خانه قرآن عنوان کرد و از تلاش برای افزایش این مراکز سخن گفت.

مهدی رحمانی از توزیع سهمیه‌های قرآنی نیمه دوم امسال خبر داد و افزود: از ابتدای مهرماه سال جاری بیش از ۲۰ دوره قرآنی در مراکز قرآنی آغاز شده و تا پایان بهمن ادامه خواهند داشت.

وی از تجهیز موسسه قرآنی احسن‌الحدیث این شهرستان به وسایل بازی خبر داد.

رحمانی بیان کرد: به منظور پر کردن اوقات فراغت قرآن‌آموزان و ایجاد تنوع در سبک آموزش برخی وسایل بازی و ورزش توسط مدیر موسسه قرآنی احسن‌الحدیث خریداری و برای استفاده قرآن‌آموزان در حیات موسسه قرار گرفت.

مسئول فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جم از تلاش‌های فعالان قرآنی شهرستان در بهبود کیفیت برنامه‌ها و ایجاد فضایی مناسب آموزش قرآن کریم قدردانی کرد.

رحمانی از برگزاری شش دوره پیش دبستانی در موسسه قرآنی احسن‌الحدیث خبر داد که از ابتدای مهر تاکنون به صورت یک روز در میان برگزار می‌شود.

 

منبع : فارس

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2100

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.