• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
6
توضیح آتش نشانی شهرک پردیس جم در واکنش به خبر آوای بوشهر:

ساعت ۱۶ اطلاع دادند تانکر به محل آتش سوزی برود/ نیروی آتش نشانی شهرک پردیس تنها بود!

  • کد خبر : 13015
  • 10 شهریور 1399 - 20:17
همانطور که در عکس های ارسالی هم مشاهده می شود نیروی آتش نشانی شهرک پردیس به مدت 4 ساعت به تنهایی عملیات اطفای حریق را انجام می دهد و کسی هم اطراف نیروی شهرک نیست.

آوای بوشهر؛ در پی درج گزارشی در خصوص آتش سوزی در باغ های روستای خانیچه جم با عنوان خاکستر شدن باغ های خانیچه جم در سایه ناهماهنگی در مدیریت بحران/ تاخیر ۶ ساعته آتش نشانی برای اعزام به محل! ” آتش نشانی شهرک پردیس جم توضیحاتی را به این پایگاه خبری ارسال کرد که عینا منتشر می شود:

وظیفه خدمات رسانی آتش نشانی شهرک پردیس جم، فقط در محدوده شهرک است و انجام عملیات در بیرون از شهرک می تواند در صورت وقوع حادثه در شهرک مشکل ساز شود.

با این وجود حسب دستور مدیریت شهرک پردیس به رئیس ایستگاه آتش نشانی، خدمات دهی حسب اعلام رئیس ایستگاه انجام شد که روند خدمات رسانی در زیر می آید.

ساعت ۴ عصر از طرف مدیریت شهرک به رئیس ایستگاه آتش نشانی شهرک پردیس که در مرخصی بوده اعلام می شود که آتش سوزی ای در ۲۰ کیلومتری جم به سمت فیروزآباد اتفاق افتاده و خودروهای آتش نشانی شهر جم به محل اعزام شده اند و نیاز به آب دارند.

رئیس ایستگاه شهرک پردیس با ایستگاه تماس میگیرد و دستور اعزام یک تانکر آب به محل را صادر می کند. با توجه به اینکه راننده تانکر با آدرس محل آشنا نبوده یه نفر از آتش نشانان بومی وی را همراهی می کند.

ساعت ۵ عصر خودرو به محل آتش سوزی می رسد و متوجه می شود که اتش نشانی شهرداری جم به محل نرسیده است. به دلیل گسترش آتش به سمت منازل اطراف باغ، نیروی آتش نشانی شهرک پردیس بلافاصله اقدام به اطفا حریق می کند.

ظرفیت تانکر آتش نشانی شهرک پردیس ۱۴ هزار لیتر است و وقتی تانکر خالی می شود از طریق تانکر راهسازی تامین آب می شود و مجددا اطفا حریق را ادامه می دهد که ۲۸ هزار لیتر آب مصرف می شود. ساعت ۸ شب آب تمام می شود اما آتش هنوز به طور کامل مهار نشده است.

همانطور که در عکس های ارسالی هم مشاهده می شود نیروی آتش نشانی شهرک پردیس به مدت ۴ ساعت به تنهایی عملیات اطفای حریق را انجام می دهد و کسی هم اطراف نیروی شهرک نیست. ساعت ۹ شب خودرو آتش نشانی به شهرک باز می گردد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.