• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4

سجادی زاده :‌ بیشتر مصوبات دولت در جم بر زمین مانده است

  • کد خبر : 2121
  • 05 اسفند 1391 - 12:11

به گزارش خبرنگار آوای جم ، سید علیرضا سجادی‌زاده پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید جم اظهار کرد: جم دارای قابلیت‌های زیادی بوده و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود برای توسعه شهرستان ضروری است.

وی افزود: با وجود کارهای ارزشمندی که توسط دولت انجام گرفته است، کاستی‌های زیادی در شهرستان داریم و برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش بیشتر و موثرتری انجام شود.

 

رئیس شورای اسلامی جم خاطرنشان کرد: دولت مصوبات خوبی در شهرستان داشته است که اجرای این مصوبات سبب تحول در جم می‌شود و با وجود پیگیری‌های صورت گرفته بیشتر مصوبات روی کاغذ مانده و پیشرفتی نداشته ‌است.

سجادی‌زاده تصریح کرد: روشنایی تونل‌های جم، اجرای تقاطع غیرهمسطح ،احداث دانشکده فنی و مهندسی ، احداث درمانگاه سطح یک تامین اجتماعی ، احداث ساختمان برخی ادارات و پروژه بزرگ آب کوثر از جمله پروژه‌های بر زمین مانده است که انتظار داریم با تلاش فرماندار جدید موانع اجرای این پروژ‌ه‌ها برداشته شود.

وی اضافه کرد: عبداللهی نیز در راستای عمران و آبادانی جم تلاش خوبی داشت و اقدامات موثری انجام داد که امیدواریم در مسئولیت جدید نیز موفق باشد.

رئیس شورای اسلامی انارستان نیز خواستار توجه بیشتر به کشاورزی شهرستان جم شد.

محمد حیدری گفت: شهرستان جم دارای اراضی مستعدی برای کشاورزی است و تولیدات بسیار خوبی دارد؛ لذا توسعه زیرساخت‌های کشاورزی امری لازم برای این شهرستان است.

وی خواستار بازدید استاندار بوشهر از مناطق مختلف جم شد و اظهار کرد: استاندار و مدیران ارشد استان با حضور در مناطق دوردست با مشکلات آشنا شده و روند توسعه را سرعت می‌بخشند.

در این آیین با تجلیل از خلیل عبداللهی فرماندار سابق جم، عبدالرسول زارع به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2121

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.