• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

سرهنگ رئیسی :‌ ۶۰۰ نفر بسیجی از شهرستان جم در مراسم سالگرد رهبر انقلاب شرکت می کنند

  • کد خبر : 2390
  • 11 خرداد 1392 - 4:49

به گزارش خبرنگار آوای جم :‌ سرهنگ رئیسی فرمانده سپاه حضرت عباس «ع»‌شهرستان جم در جمع مدیران کاروان های زیارتی سالگرد حضرت امام خمینی «ره »‌ شهرستان جم عنوان نمود :‌ با عنایت به اینکه حضرت امام حق بزرگی بر گردن همه ما دارند در همین راستا خدمت به زائرین حضرت امام خمینی یک وظیفه است  و بسیار خرسندیم که افتخار خدمتگزاری به آنها را یافته ایم . ایشان با توصیه های امنیتی و ایمنی از  مدیران کاروان ها خواستند تا در راستای خدمات به زائرین تمام تلاش خود را انجام بدهند .

رئیسی با بیان اینکه هر ساله در سالگرد امام خمینی کاروانهای زیارتی متشکل از ارادتمندان آن امام همام از این شهرستان اعزام میگردند ،‌ وظیفه سپاه حضرت عباس « ع » دو چندان بوده و در همین راستا جلساتی متعددی در استان و شهرستان تشکیل و تسهیلات رفاهی باتوجه مورد نیاز برای زائرین با مشارکت مردم ، شرکتها و ادارات تدارک دیده شده است .

وی اضافه نمود امسال تقریبا ۶۰۰ نفر زائر و عوامل اجرائی از این شهرستان از روز ۱۲ خرداد ماه بمدت ۴ روز به مقصد تهران ،‌مرقد مطهر حضرت امام خمینی اعزام میگردند  .

سرهنگ رئیسی گفت :‌ در خصوص حرکت  کاروانها برنامه ریزی های خوبی انجام شده و حضور کاروانها صبح روز یکشنبه ۱۲ خرداد ماه ساعت ۱۰ صبح از میدان امام حسین شهر جم با بدرقه مسئولین شهرستان و برپایی ایستگاه صلواتی به یاد حضرت امام خمینی « ره »‌ انجام خواهد گرفت .

ایشان درخصوص امکانات و تسهیلات رفاهی افزود :‌ امکاناتی با توجه با توانایی این نهاد و با مشارکت مردمی ، شرکتها و ادارات تهیه شده است . ۱۲ اتوبوس  ،‌ یکدستگاه آمبولانس ، پزشک و دارو ، ۴ خودرو سبک سواری پیش بینی شده است .

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2390

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.