• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

سمینارخانواده خلاق در فرهنگسرای شهرک توحید جم برگزار شد

  • کد خبر : 2059
  • 08 بهمن 1391 - 14:10

 

به گزارش خبرنگار آوای جم به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم،این سمیناردر محل فرهنگ سرای شهرک توحید برگزار شدوآنگونه که انتظار می رفت با استقبال وسیع خانواده های ساکن روبرو گردید.
مدیران وکارکنان به همراه خانواده های ساکن درشهرک توحیددر این سمینار دعوت نظام همیاری ومشارکت شرکت پالایش گازفجرجم را پذیرفتند و یک شب را با برنامه های متنوع ،سمینارعلمی ودر عین حال شاد و به یاد ماندنی سپری کردند.
بحث وتبادل نظر پیرامون ذهن خلاق در این سمینار توجه شرکت کنندگان را به خود جلب کرد ودر واقع این سمینار به شکل کارگاهی ادامه یافت وشرکت کنندگان نیز در ان مشارکت فعال داشتند.

در این سمینار دکتر سعید فتح الهی راد،استاد دانشگاه سخنرانی کرد وهمچنین اجرای موسیقی زنده ،مسابقه واهداء جوایز نیز بخش دیگری از این برنامه بود.
عناصر اصلی خلاقیت،هوش انسان ها وتفکر منطقی ،خلاقیت درسازمان وایجاد انگیزه در انسان ها از اصلی ترین موضوعات مطرح شده در سخنرانی استاد مدعودر این سمینار بود.
راههای حرکت شتاب دهنده جهت تغییر در زندگی و خلق ایده های تازه از دیگر مواردی بود که در این سمینار توسط استاد مدعو تشریح شد.
دکتر سعید فتح الهی راد در این سمینار از طریق نمودار وسوالات پرسش وپاسخ هدف اصلی یک زندگی برتر رابرای شرکت کنندگان تشریح وخواستار توجه انها به مقوله های شادی انگیز زندگی شد.
گفتنی است شورای همیاری ومشارکت شرکت پالایش گازفجرجم در مجموع تلاش خواهد کرد به اهداف کمی وکیفی ازپیش تعیین شده خود برسد وبرگزاری این نوع سمینارها نیز درهمین راستا می باشد.
ساختار شورای همیاری ومشارکت شرکت پالایش گازفجرجم متشکل ازدو دبیرخانه کارکنان وخانواده بوده که با همیاری ۲۰ کمیته تخصصی و دردور جدید فعالیت خود از ابتدای سال ۱۳۹۰ تا کنون موفق به دریافت بیش از ۴۰۰۰ پیشنهاد از کلیه مشارکت جویان شده است.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2059

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.