• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

سهم شهرستان جم ازلیگ برتری شدن چیست؟

  • کد خبر : 2967
  • 17 تیر 1396 - 19:33

تمامی کارشناسان فوتبال معتقدند در فوتبال پایه، نوجوان و جوانان حتی تیم امید هدف قهرمانی نیست, هدف اصلی پشتوانه سازی برای فوتبال بزرگسالان است کما اینکه معرفی یک بازیکن به تیم ملی از ده‌ها قهرمانی در لیگ پایه با ارزش‌تر است،زمانی قهرمانی در لیگ پایه ارزشمند است که از ظرفیت بومی هر شهرستان در تیم […]

تمامی کارشناسان فوتبال معتقدند در فوتبال پایه، نوجوان و جوانان حتی تیم امید هدف قهرمانی نیست, هدف اصلی پشتوانه سازی برای فوتبال بزرگسالان است کما اینکه معرفی یک بازیکن به تیم ملی از ده‌ها قهرمانی در لیگ پایه با ارزش‌تر است،زمانی قهرمانی در لیگ پایه ارزشمند است که از ظرفیت بومی هر شهرستان در تیم استفاده شود.

بعد از لیگ برتری شدن پارس جنوبی  جم سطح انتظارات از این باشگاه و مجموعه پارس جنوبی بالا رفت ، این انتظار بجا و بحق هم بود .

برای صعود به لیگ برتر  مردم شهرستان جم و جنوب استان از هیچ کمکی دریغ نکردند هر چند مسئولین پارس جنوبی نیز پای کار بودند و حمایت مالی خوبی کردند .

اما سهم خواهی معمولا بعد از صعود مشخص می شود، مسئولین تیم پارس هر کدام به سهم خود از این صعود سود بردند از جذب بازیکن تا اضافه کردم آدمهای مختلف تحت عناوین متفاوت و بستن قراردادهای متنوع و تعیین سمت ، و حتی دیده شدن در قاب رسانه به واسطه لیگ برتری شدن پارس جنوبی دست آورد افراد مختلف بود .

به جرات می توان می گفت  صعود پارس جم  به لیگ برتر به غیر از نام جم برای این مجموعه هیچ گونه دستاورد دیگری برای شهرستان نداشت و این موضوع بشدت باعث خواهد شد که این تیم به سرانجام  پاس همدان و صبای قم مبتلا شود.

تمامی کارشناسان فوتبال معتقدند  در فوتبال پایه، نوجوان و جوانان حتی تیم امید هدف قهرمانی نیست، هدف اصلی پشتوانه سازی برای فوتبال بزرگسالان است کما اینکه معرفی یک بازیکن به تیم ملی از ده‌ها قهرمانی در لیگ پایه با ارزش‌تر است ،زمانی قهرمانی در لیگ پایه ارزشمند است که از ظرفیت بومی هر شهرستان در تیم استفاده شود.

یکی از مشکلات فوتبال پایه شهرستان جم استفاده از شخصی بنام حمید فرخ سرشت در تیم های پایه پارس جم می‌باشد وی با ارتباط نزدیکی که با شخص مدیرعامل باشگاه دارد هیچ‌گونه توجهی به استعدادهای شهرستان ندارد و با جمع‌کردن تعدادی نوجوان از شهرهای مختلف ایران و پرداخت هزینه‌ها کلان به آنها فقط درصدد قهرمانی است بدون توجه به اینکه این‌گونه مقام‌ها چه ارزشی برای فوتبال پایه شهرستان دارد؟

درصورتی‌که اگر نصف همین هزینه در فوتبال پایه شهرستان هزینه می‌شد بی‌شک شاهد شکوفا شدن استعدادهای مختلف فوتبال  می‌بودیم که تا سالیان متوالی می‌توانستند به فوتبال شهرستان، استان و کشور خدمت کنند.

اگر از این ظرفیت در جهت کمک به فوتبال شهرستان استفاده نشود  غیر از هدر دادن سرمایه مالی برای استان چه چیزی عاید مردم خواهد شد؟

در شهرستان جم نیروهای انسانی وجود دارند که می‌توانند  فوتبال پایه را مدیریت کنند و باعث پیشرفت این صنعت گردند.

متأسفانه باید گفت علی‌رغم مخالفت رئیس هیئت فوتبال شهرستان جم، رئیس ورزش و جوانان و فرماندار شهرستان، مسئولین پارس جنوبی مخصوصاً مدیرعامل هیچ‌گونه توجهی به این موضوع ندارد که از این مربی بخواهد از ظرفیت بومی شهرستان استفاده کند.

استخدام عکاس، مدیر رسانه‌ای، روابط عمومی خارج از استان بوشهر توهین بزرگ به شعور مردمی است که برای صعود این تیم از هیچ‌چیزی دریغ نکردند آیا واقعاً در این استان با این‌همه سابقه رسانه‌ای کسی پیدا نمی‌شود که بتواند در این حوزه فعالیت کند؟

آیا این‌همه بی‌توجهی به شهرستان و استان می‌تواند ضامن بقای این تیم در لیگ برتر باشد؟

به‌راستی سهم استان بوشهر و شهرستان جم از بودجه ده‌ها میلیاردی تیم پارس جنوبی جم چه خواهد بود؟

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2967

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.