• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6
در آستانه بازی استقلال تهران؛

شاهین بازهم نبرد/ داور پنالتی بوشهری‌ها را ندید+تصاویر

  • کد خبر : 10556
  • 20 آذر 1398 - 7:46

شاهین قعرنشین امیدوار بود که اولین برد خود را کسب کند تا وضعیتش در لیگ را در اواخر نیم فصل اول و در آستانه بازی مقابل استقلال تهران بهبود ببخشد.

به گزارش «خلیج فارس»؛ از هفته چهاردهم لیگ برتر، تیم‌های صنعت نفت آبادان و شاهین بوشهر ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید مهدوی به مصاف هم رفتند که به تساوی یک بر یک دست منجر شد. هر دو گل بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

شاهین قعرنشین امیدوار بود که اولین برد خود را کسب کند تا وضعیتش در لیگ را در اواخر نیم فصل اول بهبود ببخشد، صنعت نفت هم به امید پیروزی در این مسابقه و حضور در جمع ۳ تیم برتر به میدان آمده بود.

در دقیقه ۴۵ خطای هند یک پنالتی نصیب آبادانی ها کرد تا عیسی آل کثیر دروازه حریف را باز کند.

آل کثیر در موقع پنالتی لیز خورد و بازیکنان شاهین معتقد بودند که توپ پیش از ورود به دروازه به دو پای آل کثیر برخورد کرده اما داور بازی گل را سالم اعلام کرد تا صنعت نفت برنده به رختکن برود.

جالب این است که محمد نوری هم در دیدار دو هفته قبل به شاهین دقیقا در همین سمت ورزشگاه پنالتی ای زد که همین شبهه در مورد آن به وجود آمد. به نظر می رسد مشکل از نقطه پنالتی آن دروازه از ورزشگاه بوشهر است.

با تک گل آل کثیر او توانست جمع گل‌های خود را به عدد ۷ برساند. در حال حاضر او به همراه شهریار مغانلو و مهدی قائدی بهترین گلزنان لیگ هستند.

شاهینی ها هم در دقیقه ۸۲ بازی توسط حسین مالکی از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساندند تا دوئل سرمربیان کروات مساوی شود.

البته در وقت های اضافه، توپ بازیکنان شاهین در کنار دروازه به دست مدافع نفت خورد و مانع ارسال آن شد که داور این پنالتی را ندید.

با این نتیجه شاهین با ۶ امتیاز همچنان قعرنشین جدول لیگ برتر باقی ماند و صنعت نفت با ۲۳ امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد.

گفتنی است شاهین شهرداری بوشهر شنبه آینده ساعت ۱۵:۱۵ در آخرین بازی نیم فصل باید در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال تهران قرار بگیرد.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.