• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

شایعه ای که هر روز جدی تر می شود؛فرماندار جم تغییر خواهد کرد

  • کد خبر : 1727
  • 24 مهر 1391 - 21:51

 

به گزارش آوای جم به نقل از پایگاه خبری تحلیلی سوک ؛ موج بیش از ۳۰ درصدی تغییرات فرماندارهای استان نشان از عزم جدی استاندار جدید بوشهر به تغییراتی است که پیش از آن وی به صراحت به دلیل ساختار ضعیف مدیریتی بر آن تاکید کرده بود .

هر چند تاکنون منابع رسمی تغییر بدنه فرمانداری ها را تایید نکرده اند و تعدادی از این فرمانداران در گفتگو با سایت های خبری از این رویداد اظهار بی اطلاعی می نمایند اما خبر می رسد که در روزهای آینده باید شاهد نشستن سه گزینه جدید در مسند فرمانداریهای شمال ، مرکز و جنوب استان باشیم .

پورکبگانی که از وی به عنوان باسابقه ترین فرماندار دولت های نهم و دهم در شهرستان بوشهر و شاید کشور یاد می شود در حالی در ماه های پایانی عمر دولت دهم ساختمان قرمز رنگ فرمانداری بوشهر را ترک می کند که دلیل عمده آن بازنشستگی ۳۰ ساله خدمت عنوان شده است .

گزینه معرفی شده به جای وی که آخرین مراحل گزینش و انتخاب را طی کرده است و مورد تایید حسنوند می باشد ،فرماندار اسبق دشتستان و پارسیان هرمزگان غلامحسین زارعی است .

فرماندار دیلم نیز که سابقه قریب به سه سال در این سمت دارد جایش را به یکی از مدیران کل حوزه ستادی استانداری بوشهر می دهد که در روزهای گذشته از این سمت برای ارتقاء پست برداشته شد .

از جم نیز خبر می رسد که فرماندار این شهرستان که ظرف یک سال گذشته وارد این شهرستان شد صندلیش را به یکی از معاونین فرماندار که سابقه سرپرستی فرمانداری نیز در کارنامه دارد می دهد .

به هر ترتیب هر جند به جزء زارعی گزینه های جایگزین دیگرقطعی نیست اما به نظر می رسد که در روزهای آینده شاهد نشستن دو مدیر جدید بر مسند دو فرمانداری در شمال و جنوب استان خواهیم بود .

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1727

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.