• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
16

شرایط استخدام نیروهای بومی در عسلویه

  • کد خبر : 314
  • 01 مهر 1390 - 5:24

خبرنگار آوای جم :‌ به گزارش عسلویه نیوز ،مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به منظور تحقق کامل اجرای مصوبه هیات دولت مبنی بر جذب ۵۰ درصد نیروی بومی و راهنمایی بهتر متقاضیان کار در پروژه ها و شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس، اطلاعیه ای صادر کرد. مدیریت […]

خبرنگار آوای جم :‌

به گزارش عسلویه نیوز ،مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به منظور تحقق کامل اجرای مصوبه هیات دولت مبنی بر جذب ۵۰ درصد نیروی بومی و راهنمایی بهتر متقاضیان کار در پروژه ها و شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس، اطلاعیه ای صادر کرد.

مدیریت کار وخدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مصمم است مصوبه هیات محترم دولت مبنی بر اشتغال ۵۰ درصد کارجویان بومی استان بوشهر را در پیمانکاری های زیر مجموعه وزارت نفت محقق نماید.

در این راستا و به منظور حفظ موازنه عرضه و تقاضای نیروی انسانی مورد نیاز شرکت ها (نیروهای فنی، تخصصی، ماهر و با سابقه کاری) و رفع محدودیت ها در زمینه جذب نیروهای فعال بومی، توجه به نکات زیر حائز اهمیت است:

 

۱- از کارجویان علاقه مند اشتغال در پروژه ها با مدارک تحصیلی فنی و مرتبط با گاز و پتروشیمی با گرایشهای مختلف و کسانی که مدرک تحصیلی با گرایش ابزاردقیق و مکانیک و … و نیز فعالانی که در زمینه های جوشکاری، آرماتور بندی ، داربست بندی ، قالب بندی ، مونتاژکاری، تعمیرات شیرالات صنعتی ، تعمیرات پمپ و کمپرسور ، تعمیرات ماشین آلات دیزل مهارت دارند و یا دارای گواهی نامه پایه یک ماشین آلات سنگین (بلدوزر، لودر، لیفتراک و…) می باشند.

به ویژه کسانی که دارای سابقه کار فنی هستند؛ با تاکید استدعا داریم تا در بانک اطلاعات نیروی انسانی این مدیریت به آدرس: ( www.pseez.ir) لینک ثبت نام کارجویان مراجعه و ثبت نام نمایند تا در هنگام نیاز جهت دعوت به کار، دسترسی به آنان امکان پذیر باشد.

شایان ذکر است این مدیریت از معرفی به کار افراد کارجویی که در بانک اطلاعات ثبت نام نکرده است؛ معذور می باشد.

۲- با توجه به روند رو به رشد و توسعه صنعت گاز وپتروشیمی در استان ضروری است نوجوانان در رشته های تحصیلی مرتبط با این صنایع مانند رشته های مهندسی برق، شیمی، مکانیک، عمران، صنایع، ایمنی و بازرسی فنی، تاسیسات، مدیریت پروژه، مدیریت صنعتی، بهداشت حرفه ای و… انتخاب رشته نموده و مجدانه خود را به تحصیلات عالیه برسانند.

۳- ضروری است جوانان ، افراد کارجو و غیر فنی در کارگاه های آموزشی فنی حرفه ای و هنرستان ها، آموزش های لازم در زمینه برق صنعتی، مکانیک صنعتی، انواع جوشکاری، آتش نشانی، تهویه، نقشه کشی صنعتی، تعمیرات توربین های گازی، تعمیرات پمپ و کمپرسور، تراشکاری، فلزکاری، تعمیرات شیرآلات صنعتی، نقاشی صنعتی و… را فرا گیرند.

خبرنگار آوای جم : یادمان باشد مصوبه هیئت دولت فقط شاغل شدن در پیمانکاری ها نیست و دو قسمت دارد : ۵۰ درصد استخدام رسمی در پالایشگاه های عسلویه .

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=314

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.