• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

شرکت ها ارث مدیران نفتی نیست! / چرا با مدیرانی که پارتی بازی می کنند برخورد نمی شود/#وزیرکار لیاقت نداشت و برکنار شد!

  • کد خبر : 5345
  • 21 مرداد 1397 - 9:02

امام جمعه جم تصریح کرد:انتظار است که نماینده ی محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین نماینده ی دولت در استان و شهرستان و همچنین اشتغال منطقه ی ویژه که وظیفه ی ذاتی اش این است پیگیر مشکل جوانان باشند.

 

به گزارش آوای بوشهرحجت الاسلام محمد گنجی در خطبه های جمعه جم گفت: نمیتوانیم بپذیریم که مسئله ی اشتغال برایمان حل نشود. در استان ما ظرفیت های زیادی وجود دارد که از این ظرفیت ها خوب استفاده نکردیم.

وی افزود: اعتراف می کنیم هم دولت، هم نمایندگان، هم منطقه ویژه نتوانسته اند این مسئله را حل بکنند در صورتی که ما شاهد هستیم یکسری نیروها اضافه می شوند و این بی عدالتی است.

امام جمعه جم تاکید کرد: چرا با مدیرانی که پارتی بازی می کنند و بستگان خود را راهی عسلویه می کنند آنها برخوردی نمیشود؟

وی با بیان اینکه در گوشه و کنار مملکت مشکل اشتغال زیاد داریم اما در استان بوشهر نباید داشته باشیم اظهار داشت: با این پتانسیلی که در استان بوشهر وجود دارد از دریا گرفته تا صنعت و کشاورزی که همه ی اینها ظرفیت اشتغال است نباید بیکار داشته باشیم.

دشت های زیادی داریم برای کشاورزی که در این زمینه ها کم کاری کرده ایم.

امام جمعه جم گفت: صنعت هم که داریم برای همه است به جز بچه های این منطقه و این بی عدالتی است.

گنجی یادآور شد: بعضی از جوانان اموزش دیده اند و توقعشان بالا رفته است. قرار بر این بود که انها را بکار بگیرند و در اولویت باشند اما خبری نیست.

وی افزود: بعضی مدیران انگار این شرکت ها ارث پدریشان شده و اشنایان خود را سرازیر منطقه کرده اند و جوانان ما را به بهانه های مختلف کنار می زنند و این درست نیست.

امام جمعه جم تصریح کرد:انتظار است که نماینده ی محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین نماینده ی دولت در استان و شهرستان و همچنین اشتغال منطقه ی ویژه که وظیفه ی ذاتی اش این است پیگیر مشکل جوانان باشند.

وی در پایان گفت: به خاطر همین ضعف ها وزیر کار برکنار شد. وزیری که لیاقت ندارد باید برکنار شود و ان کسی که روحیه ی جهادی دارد بیاید پای کار و این انتظار به حقی است./آوای بوشهر

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.