• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

شش پیش بینی برای دنیای آتی در سال۲۰۱۳

  • کد خبر : 1973
  • 13 دی 1391 - 7:25

به گزارش آوای جم به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از khabaronline، شین ریچموند دبیر تکنولوژی دیلی تلگراف شش پیش بینی برای دنیای آی تی در سال ۲۰۱۳ کرده که با هم می خوانیم:

 

۱- دنیای موبایل: نسل چهار پر سرعت موبایل توسعه می یابد. سرعت بالای نسل چهار باعث می شود تا اسمارتفون های سازگار با این نسل توسعه یابد و البته آیفون ۵ با سرویس های نسل چهار سازگار نیست.

۲- سال مایکروسافت؟: موسسه جونیپر معتقد است سال ۲۰۱۳ سال مایکروسافت خواهد بود! بیش از ۱٫۳ میلیارد کاربر از ویندوز استفاده می کنند و ۸ میلیون توسعه دهنده نرم افزاری، روی این پلتفورم کار می کنند. رقابت با اپل و گوگل، تعیین کننده این پیش بینی خواهد بود.

۳- تلویزیون های هوشمند: تلویزیونهای گوشه اتاق پذیرایی تان هوشمند تر خواهد شد. تلویزیونهای ۲۰۱۳ همگی متصل به اینترنت خواهند بود و با صدای شما قابل کنترل!

اسکرین های بزرگتر و ظریف تر با اپلیکیشن های فراوان دنیای کاربران را تسخیر خواهد کرد. با فناوری موسوم به Dual video screen television‌ هر کاربری در خانه موضوع متفاوت و مورد علاقه خود را تماشا می کند.

۴- امنیت : جیب خود را محکم نگه دارید تا اطلاعات ذخیره شده روی تبلت و گجت های مورد علاقه تان از دست نرود. هکرهای کلود کامپیوتینگ را بیشتر از قبل مورد حمله قرار خواهند داد. رخنه روی یک سرویس باعث آسیب پذیری سایر سرویس های متصل خواهد شد.

۵- اینترنت : اگر روی فیس بوک هستید (و در حال حاضر بیش از یک میلیارد نفر روی فیس بوک عضوند) منتظر تبلیغات تهاجمی بیشتر از قبل باشید. سایتهای شبکه های اجتماعی روی بورس باید سود های وعده داده شده را به سهامداران بدهند و چاره ای جز استفاده از تبلیغات ندارند. ۲۰۱۳ خواهیم دید چه میزان حمله از این دست به اکانتهای شبکه های اجتماعی خواهد شد و چه اتفاقی خواهد افتاد.

۶- گجت ها: گجت های پوشیدنی فراگیر و هوشمند تر خواهند شد. عینک گوگل، ساعت آینده اپل و گجت هایی شبیه کلاه خلبانهای جنگنده متصل به اینترنت، کفشهای موسیقی و متصل به آی تیونز نیز از جمله گجت های ۲۰۱۳ خواهد بود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1973

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.