• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
17
رییس شورای اسلامی شهر جم:

شهرداری جم عنوان یکی از برترین شهرداری های استان بوشهر را به خود اختصاص داد

  • کد خبر : 7196
  • 03 اسفند 1397 - 12:54
شهرداری جم به عنوان یکی از شهرداری‌های برتر استان بوشهر در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور که در بندر عباس در حال برگزاری است دعوت شده و در بخش پروژه‌های عمرانی قابل سرمايه‌گذاری به عنوان شهرداری برتر در استان بوشهر انتخاب شد.

آوای بوشهر؛ شهرداری جم به عنوان یکی از شهرداری‌های برتر استان بوشهر در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور که در بندر عباس در حال برگزاری است دعوت شده و در بخش پروژه‌های عمرانی قابل سرمایه‌گذاری به عنوان شهرداری برتر در استان بوشهر انتخاب شد.

به گزارش آوای بوشهر، رییس شورای اسلامی شهر جم در مصاحبه با خبر نگار ما اظهار داشت: شهرداری جم یکی از برترین شهرداریهای استان بوشهر شد.

عبدالحسین اکسیر افزود: این نمایشگاه به منظور معرفی دستاوردهای شهرداری های سراسر کشور در اول اسفندماه با حضور معاون وزیرکشور و رییس سازمان شهرداری‌ها در بندر عباس افتتاح شده و آشنایی شهروندان با فعالیت شهرداری‌ها، انتقال تجربیات شهرداری‌ها به یکدیگر، اطلاع‌رسانی در خصوص پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری از اهداف برپایی این نمایشگاه است و سوم اسفند ماه نیز به پایان می رسد.

اکسیر گفت: هتل سه ستاره شهرداری، مجتمع فرهنگی و هنری و مجتمع تجاری اداری بهارستان به عنوان پروژه‌های برگزیده شهرداری در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌ های سراسر کشور می‌باشد.

در ادامه شهردار شهر جم افزود: شهرداری جم به عنوان شهرداری برتر استان بوشهر به نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های کشور دعوت شد و غرفه شهرداری جم روز گذشته با حضور معاون وزیر کشور افتتاح شد.

صدر الله حیدری گفت: معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ ها و دهیاری‌ های کشور از عملکرد شهرداری جم در حوزه عمرانی تقدیر کردند و پروژه های عمرانی اجرا شده در این شهر را مطلوب ارزیابی کردند.

وی در پایان اظهار داشت: شهرداری با دستی پر، در نمایشگاه حضور یافته است و این حضور فرصتی مناسب برای معرفی شهر جم و پروژه‌های عمرانی و بازآفرینی شهری می باشد.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=7196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.