• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
در نشست خبری

شهردار جم: قبلا حق تفکیک ۴۳ درصد را ۵ درصد گرفته اند!/ یک ریال حق ماموریت نگرفته ام/ سالم کار کرده ام و سرم بالاست/ تخلفی اگر شده دستگاه های نظارتی ورود کنند/ واسطه ها مردم را متضرر کرده بودند!/ تا ۹ شب کار می کنم

  • کد خبر : 11849
  • 10 اردیبهشت 1399 - 13:22
حق تفکیک برای شهرداری 43 درصد است قبلا 5 درصد هم گرفته اند!/ اگر تخلفی بوده نهادهای نظارتی باید بررسی کنند/ استعلام های نظارتی را جواب داده ایم/ یک ریال حق ماموریت و ایاب و ذهاب نگرفته ام/ مردم از روی ناآگاهی توسط واسطه ها متضرر شده اند/ بستر رودخانه متعلق به دولت است اما بعضا تجاوز شده/ سلامت کار کرده ام و سرم بالاست اگر کسی نظر دیگری دارد خودش می داند و خدای خودش!

حق تفکیک برای شهرداری ۴۳ درصد است قبلا ۵ درصد هم گرفته اند!/ اگر تخلفی بوده نهادهای نظارتی باید بررسی کنند/ استعلام های نظارتی را جواب داده ایم/ یک ریال حق ماموریت و ایاب و ذهاب نگرفته ام/ مردم از روی ناآگاهی توسط واسطه ها متضرر شده اند/ بستر رودخانه متعلق به دولت است اما بعضا تجاوز شده/ سلامت کار کرده ام و سرم بالاست اگر کسی نظر دیگری دارد خودش می داند و خدای خودش!

 

به گزارش آوای بوشهر؛ صدرالله حیدری شهردار جم در نشست خبری گفت:

اینکه در بحث تملک و تفکیک زمین ها در شهر جم چه اتفاقی افتاده و چه اتفاقی باید بیفتد ملاک قانون است. نباید هیچ تفاوتی میان شهردار و شهروند باشد و این عدالت است.

در این شهر و در شهرهای دیگر کشور، تفکیک هایی دیده می شود که به عدالت رفتار نشده اما طبق قانون باید بابت تفکیک، ۴۳٫۷۵ درصد از شهروندان گرفته شود. از روزی که آمدم این قانون را با جدیت اجرا کرده ام.

ممکن است یک شهرداری در گذشته اراده این را داشته که از شهروندی ۵ درصد حق تفکیک گرفته باشد و از یکی ۲۰ درصد! من طبق قانون عمل کرده ام. اگر تخلفی هم بوده دستگاه های نظارتی باید بررسی کنند هر جایی هم استعلام کرده اند حسب وظیفه گزارش داده ام.

باغ هم قابل تفکیک است و باید مطابق ضوابط و قوانین تفکیک شود و نباید سلیقه ای عمل کرد. سرانه فضای سبز شهرداری هم اکنون بالای ۷ متر است اما با روند تخریب و تغییر کاربری باغات، ممکن است سرانه کم شود.

بستر رودخانه متعلق به دولت است و حریم رودخانه متعلق به مردم؛ اگر جایی ساماندهی رودخانه انجام شده و بستر از ۱۰۰ متر به ۴۰ متر تبدیل شده، مابقی به عنوان بستر مازاد است و متعلق به دولت تا در آن خدمات عمومی و فضای سبز ایجاد کند.

گفته شده حد فاصل کلانتری تا میدان آسیب تخلف تجاوز به بستر رودخانه انجام شده است. من هم معتقدم تخلف شده است. اما متولی نگهداری بستر، منابع آب است نه شهرداری. ممکن است کسی رفته و رای برای خود گرفته باشد من به عنوان شهردار اعتراضم را گذاشته ام تا حق مردم ضایع نشود.

هر جا حقی برای مردم بوده ایستاده ام و سینه سپر کرده ام اما دفاع باید قانونمند باشد وگرنه نتیجه نخواهد داشت.

برخی از دوستا در گذشته به دلیل عدم اطلاع از قانون، زمین هایی را به واسطه ها داده اند تا کارشان را در شهرداری انجام دهند امروز متوجه شده اند خودشان اگر پیگیری کرده بودند هم حق و حقوق شان داده می شد و نیازی به واسطه و ضرر نبود.

با خلوص نیت و بدون منت آمده ام برای مردم کار کنم. از صبح شنبه تا عصر چهارشنبه ساکن شهر جم هستم و تمام روزها تا ساعت ۹ شب در شهرداری مشغول کارم. تمام طراحی ها را رایگان خودم انجام داده ام تا هزینه ها را کم کنم.

هر وقت به بوشهر رفته ام حتما برای کاری در حوزه شهرداری رفته ام اما تا به امروز نه یک ریال حق ماموریت دریافت کرده ام و نه یک ریال هزینه ایاب و ذهاب. به جرات می گویم ایثار کرده ام و این را می توانید از معاون مالی ام استعلام بگیرید.

۲۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری بوشهر کار کردم وقتی رفتم یک نفر نتوانست بگوید یک ریال تخلف داشته ام و سرم بالاست. اگر دوستی نظر دیگری دارد خودش می داند و خدای خودش! از وقتی آمده ام کار کرده ام و تا روزی که هستم به مردم خدمت می کنم.

روزی که آمدم با ۵ رای شورای شهر آمدم و گفتم با ۵ عضو شورا می خواهم کار کنم و اگر روزی یکی از اعضا بگوید نباشم خواهم رفت.

روزی که عزیزی که توقع دوستی از او داشتم و شاید از من ناراحت بود کلید خودروام را گرفت و این برخورد را کرد به اعضا گفتم اجازه بدهید دیگر ادامه ندهم. و امروز هم اگر اعضای شورا نخواهند باشم خواهم رفت. چیزی برای خودم نخواسته ام که نگران نبودنم باشم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.