• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

شهرستان جم در کنار پالایشگاه و پارس جنوبی اصلاً نباید کمبود داشته باشد.

  • کد خبر : 99
  • 14 خرداد 1390 - 15:20

نماز جمعه این هفته ی جم توسط امام جمعه ی موقت شهرستان حجت الاسلام عبدالهی اقامه شد. وی در خطبه ی اول به بیان فضایل و اعمال وارده در ماه رجب پرداخت و اشاره کرد به فرمایش پیامبر اسلام (ص) که فرمود:   رجب ماه بزرگ خداست و ماهی به عظمت و بزرگی آن نمی […]


نماز جمعه این هفته ی جم توسط امام جمعه ی موقت شهرستان حجت الاسلام عبدالهی اقامه شد. وی در خطبه ی اول به بیان فضایل و اعمال وارده در ماه رجب پرداخت و اشاره کرد به فرمایش پیامبر اسلام (ص) که فرمود:

 

رجب ماه بزرگ خداست و ماهی به عظمت و بزرگی آن نمی رسد و قتال با کفار در این ماه حرام است و اظهار داشت: متأسفانه امروز خود مدعیان اسلام مسلمانان را می کشند در حالی که پیامبر اسلام در این ماه حتی قتال کفار را حرام دانست. وی روایاتی از معصومین بیان کرد و اشاره کرد به روایتی معتبر از امام صادق(ع) که فرمود: هر کس یک روز از آخر این ماه را روزه بدارد خدا او را ایمن گرداند از شدت سکرات مرگ و از هول بعد از مرگ و از عذاب قبر و هر کس دو روز از آخر این ماه را روزه بگیرد از صراط به آسانى بگذرد و هر کس سه روز از آخر این ماه را روزه بگیرد ایمن گردد از ترس بزرگ روز قیامت و از شدت‌ها و هول‌هاى آن روز و برات بیزارى از آتش جهنم به او عطا کنند. و در ادامه گفت: فرصت ربوبیت و عبودیت را در این ماه دریابیم، اعمال ماه رجب از جمله روزه گرفتن را از دست ندهیم و سعی کنیم در همه حال شاکر باشیم که رمز پیروزی ما شکرگذاری در برابر نعمت هاست.

در خطبه دوم نیز با تبریک ولادت امام محمد باقر(ع) و تسلیت شهادت امام هادی(ع) و سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) به نمازگزاران و نائب برحقش مقام معظم رهبری اظهار داشت: از مشخصات خط امام التزام به اسلام ناب محمدی بود. اسلام ناب طرفدار حقوق مجاهدین، فقرا و مستمندان است که امام آن را در مقابل اسلام وارد شده ی آمریکایی، تشریفاتی و زیاده خواهی زنده کرد. امام مردم را باور داشت و به رأی مردم اهمیت می داد. کسی که به مردم اهیت ندهد در خط امام و رهبری قرار ندارد. در خط امام و رهبری حقی از مردم ضایع نمی شود. امروز در شهرستان جم با وجود این همه منابع نباید کمبودی از جمله مشکلات راه بخصوص راه جم به ریز داشته باشیم. امروز در کنار پالایشگاه جم و پارس جنوبی اصلاً نباید کمبود داشته باشیم. مردم شاکر ما همین مسائل را از مسئولین می خواهند.امام همواره حرف حق می زد و با اقتدار و ثبات خود شخصیت شجاعی داشت.

در ادامه نیز به بیان شخصیت امام پرداخت و اضافه کرد: راز ماندگاری امام اندیشه های محکم و الهی او در راه عقیده بود.امام نظر ویژه ای به رهبری داشتند و ان شاء الله زیر سایه ی این خلف صالح هیچ خللی در نظام رخ نخواهد داد. و از خداوند می خواهیم که روز به روز انسجام ملت، دولت و رهبری را افزون بگرداند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=99

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.