• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13
رئیس شورای شهر بهارستان جم:

شهر بهارستان مدرسه دخترانه متوسطه دوم ندارد!/ اعتبارات شهرداری ها قطره چکانی است

  • کد خبر : 13245
  • 21 مهر 1399 - 12:01
بهارستان بیش از یک سال است که به شهر ارتقا یافته و ضرورت دارد نماینده مجلس در خصوص رفع مشکلات و تزریق اعتبارات، این شهر نوپا را مورد توجه قرار دهد.

رئیس شورای شهر بهارستان در نشست با نماینده مردم در مجلس گفت: بهارستان بیش از یک سال است که به شهر ارتقا یافته و ضرورت دارد نماینده مجلس در خصوص رفع مشکلات و تزریق اعتبارات، این شهر نوپا را مورد توجه قرار دهد.

حسین اعظمی به مسیر امامزاده شاه محمد اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده قرار است آسفالت این مسیر از اعتبارات نفت صورت پذیرد و انتظار داریم هر چه زودتر عملیات اجرایی آن آغاز گردد.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی و تحریم ها و مشکلاتی که دولت با آن روبرو است خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته از زمان تاسیس شهرداری و با اعتبارات قطره چکانی که به شهرداری ها واریز می شود روند رفع مشکلات و توسعه شهر را سخت کرده اما با این حال طی یک سال گذشته پروژه های مختلف و خوبی در سطح بهارستان به بهره برداری رسیده است.

اعظمی تاکید کرد: برای اینکه بهارستان بتواند به جایگاه اصلی خود برسد هم از سوی دولت و هم نماینده مجلس باید مورد توجه قرار بگیرد تا با تزریق اعتبارات شاهد جهش عمرانی در شهر باشیم و قطعا نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می تواند کمک شایانی را به بهارستان کند.

وی با اشاره به وضعیت مدارس شهر بهارستان گفت: انتظار داریم دو مدرسه در حال ساخت شهر بهارستان هر چه زودتر به سرانجام برسند و متاسفانه مدرسه متوسطه دوم دخترانه در شهر بهارستان وجود ندارد که در خصوص اخذ مجوز آن امیدواریم در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان با اشاره به چمن مصنوعی بزرگ این شهر تصریح کرد: روشنایی، ایجاد رختکن و افزایش ارتفاع فنس ها از جمله مشکلات این پروژه است که با تخصیص اعتبار رفع خواهند شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.