• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

شورای تامین شهرستان جم یکی از موفق‌ترین شوراهای تامین استان بوده است/ در تامین امنیت شهرستان نگران نیستیم

  • کد خبر : 2894
  • 12 تیر 1396 - 15:59

فرماندار شهرستان جم گفت: شورای تامین شهرستان جم یکی از موفق‌ترین شوراهای تامین استان بوده است. آوای جم، فتح‌الله نوروزی یکشنبه‌شب در آیین معارفه فرمانده جدید انتظامی جم بیان داشت: توسعه همه جانبه، رشد، خلاقیت و نوآوری زمانی ایجاد می‌شود که امنیت در کنار آن قرار گیرد. هر چه امنیت بیشتر باشد توسعه پایدارتری خواهیم […]

فرماندار شهرستان جم گفت: شورای تامین شهرستان جم یکی از موفق‌ترین شوراهای تامین استان بوده است.

آوای جم، فتح‌الله نوروزی یکشنبه‌شب در آیین معارفه فرمانده جدید انتظامی جم بیان داشت: توسعه همه جانبه، رشد، خلاقیت و نوآوری زمانی ایجاد می‌شود که امنیت در کنار آن قرار گیرد. هر چه امنیت بیشتر باشد توسعه پایدارتری خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار آوای جم، وی خاطرنشان کرد: نقش‌آفرین اصلی در تامین امنیت پایدار کشور مردم هستند و نیروی انتظامی با نگاه جامعه محوری به مقوله امنیت به تحقق این موضوع کمک می‌کند.

نوروزی با بیان اینکه نقش نیروی انتظامی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نقشی برجسته است گفت: در منشور حقوق شهروندی نیز به مقوله امنیت تاکید ویژه‌ای شده است.

فرماندار جم تاکید کرد: در تامین امنیت شهرستان نگران نیستیم اما هوشیار هستیم.

نوروزی تصریح کرد: گراوند ۳۸ ماه در جم مسئولیت فرماندهی انتظامی جم را به عهده داشت که دو سال از این دوران با مدیریت بنده مقارن بود.

وی بیان داشت: یکی از شعارهای نیروی انتظامی ارزش‌مداری و خدمت جهادی است و گراوند در این امر نمره قبولی گرفت. اگر به بحث حفظ عزت مردم هم بپردازیم گراوند در حوزه مردم‌داری هم نمره قبولی گرفت.

نوروزی اظهار داشت: نیروی انتظامی جم در دوران گراوند در عین مردم‌داری، قانونم‌داری را هیچ‌گاه فراموش نکرده است و گراوند در درست‌کاری و امانت‌داری هم خیلی خوب عمل کرد.

وی تاکید کرد: یک مامور امنیتی برای موفقیت در کار باید همدلی و همراهی با سایر مجموعه ها داشته باشد و در این زمیه هم عملکرد گراوند بسیار مثبت بود.

فرماندار جم خاطر نشان کرد: بحمدالله شورای تامین شهرستان جم یکی از موفق ترین شوراهای تامین استان بوده است و همدلی بسیار خوبی بر مجموعه امنیتی شهرستان حکم فرماست که نقش گراوند در این زمینه پررنگ است و گراوند در اخلاق، ادب و متانت هم سرآمد است.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.