• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
عضو هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی

ضرورت توجه به تامین زیرساخت‌ ها/ اعضای هیئت مدیره باشگاه جم تمایلی برای حل مشکلات تیم ندارند

  • کد خبر : 8973
  • 02 خرداد 1398 - 13:25
آوای بوشهر/ محمد اسدی: مدیرعامل جدید منطقه ویژه باید به‌دنبال ایجاد تغییرات اساسی در بدنه هیئت مدیره باشد و از نیروهای توانمند در سطح استان بوشهر بالاخص جنوب استان بهره ببرد.

به گزارش آوای بوشهر؛ عضو هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی با اشاره به وضعیت فعلی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: دومین فصل حضور تیم پارس‌جنوبی جم در لیگ برتر با قرار گرفتن در جایگاه دوازدهم جدول به پایان رسید و این نتیجه در حالی رقم خورد که در طول فصل با حواشی زیادی روبرو بودیم.

محمد اسدی در ادامه افزود: عدم‌پرداخت به‌موقع مطالبات بازیکنان و کادرفنی و بدهی‌های گذشته باشگاه باعث شد که پارس‌جم علی‌رغم درخشش قابل قبولی که در فصل گذشته داشت، نتواند انتظارات را در این فصل برآورده کند.

اسدی بر ضرورت تشکیل جلسه هیئت مدیره باشگاه طی روزهای آینده تاکید کرد و ادامه داد: از زمانی که وارد هیئت مدیره باشگاه شدم به دنبال برگزاری نشستی با حضور همه اعضای هیئت مدیره بودم که متأسفانه موفق نشدم و تنها راه ارتباطی من با مدیرعامل باشگاه بود و معتقدم برای رفع مشکلات پارس جم نیازمند برگزاری جلسات هم‌اندیشی با حضور اکثرت اعضا بود که این مهم رخ نداد.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد اعضای هیئت مدیره باشگاه پارس‌جنوبی جم تمایلی برای حل مشکلات تیم فوتبال پارس جم ندارند، گفت: مدیرعامل جدید منطقه ویژه باید به‌دنبال ایجاد تغییرات اساسی در بدنه هیئت مدیره باشد و از نیروهای توانمند در سطح استان بوشهر بالاخص جنوب استان بهره ببرد، چرا که درک بهتری از شرایط منطقه خواهند داشت.

عضو هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی در خصوص استعفای سرپرست تیم پارس جم تصریح کرد: خطیب، یکی از نیروهای دلسوز است و یقینا مدیرعامل باشگاه با استعفای وی موافقت نخواهد کرد و تمام تلاش خود را می‌کنیم که از ظرفیت این نیروی بومی توانمند برای فصل آینده نیز بهره ببریم.

محمد اسدی همچنین خاطر نشان کرد : زمان زیادی به فصل نقل و انتقلات و شروع فصل جدید لیگ برتر نمانده است و باید از اکنون به فکر تامین زیرساخت‌های لازم همچون ترمیم چمن اصلی ورزشگاه تختی، راه‌اندازی چمن‌مصنوعی زمین بزرگ، ترمیم چمن شهدا و … باشیم.

اسدی به حضور تیم فوتبال پارس‌جنوبی در شهر جم به عنوان یکی از خواسته‌های مهم هواداران اشاره کرد و افزود:بقای تیم فوتبال پارس در شهر جم باعث کاهش هزینه‌های جانبی خواهد شد و مردم دوست دارند تیمی که به اسم شهرشان در لیگ برتر بازی می‌کند در جم باشد و مثل یک تیم پایتخت‌نشین عمل نکند.

وی خاطر نشان شد: قطعا با راه‌اندازی زمین چمن تمرین مناسب توسط سازمان منطقه ویژه پارس و اداره کل ورزش و جوانان استان در جم، مهم‌ترین عامل حضور تیم در تهران رفع خواهد شد و با راه‌اندازی هتل شهرداری جم در آینده نزدیک دیگر مشکلی برای برگزاری تمرینات تیم پارس و میزبانی از تیم‌های لیگ برتر در شهرستان نخواهیم داشت.

عضو هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی در پایان افزود: امیدوارم مسؤولین استانی هرچه زودتر به فکر رفع مشکلات این تیم پرهوادار استان باشند، تا این تیم سال‌ها در لیگ برتر حضور داشته باشد چرا که نوجوانان و جوانان جمی چشم انتظارند تا در آینده نزدیک برای تیم فوتبال شهر خود بازی کنند./فارس

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.