• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5
مدیر عامل منطقه ویژه پارس در جم:

طراحی سناریوی ویژه برای رهایی پارس جم از بحران مالی/ برای موفقیت پارس، به همدلی نیاز داریم نه تفرقه!/۶ میلیارد تومان طی ۶ ماه گذشته به تیم تزریق شده/ حمایت تمام و کمال از تیم های پایه

  • کد خبر : 9619
  • 21 مرداد 1398 - 23:19
راه حل جامع و آینده نگرانه برای تامین مالی تیم پارس جنوبی جم، موضوع اسپانسرینگ است و در این راستا، شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ظرفیت بسیار بزرگی محسوب می شوند که قطعا برای تحقق این مهم، همگام و همراه مردم و مسئولان هستم.

آوای بوشهر؛ مدیر عامل منطقه وژه اقتصادی انرژی پارس در نشست مشترک با الماسی نماینده مجلس، محمد حسینی فرماندار و امام جمعه جم گفت: تیم پارس جنوبی جم در شرایط سخت مالی قرار دارد است اما با همکاری همه جانبه و تعامل و همدلی از بحران کنونی عبور می کنیم.

به گزارش آوای بوشهر؛ سید پیروز موسوی با بیان اینکه شهرستان جم به دلیل مهاجر پذیری و حضور صنعت با چالش های جدی در حوزه های مختلف به ویژه آب دست و پنجه نرم می کند تصریح کرد: معتقدیم اینکه یک شهرستان سالها میزبانی نجیبانه نفت و گاز و پتروشیمی را پذیرفته حق داشتن یک تیم لیگ برتری با وجود ۳۰ شرکت پتروشیمی و ۱۵ پالایشگاه در منطقه را دارد.

وی با اشاره به محدودیت ها و ممنوعیت های دولتی برای تیم داری حرفه ای خاطر نشان کرد: راه حل جامع و آینده نگرانه برای تامین مالی تیم پارس جنوبی جم، موضوع اسپانسرینگ است و در این راستا، شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ظرفیت بسیار بزرگی محسوب می شوند که قطعا برای تحقق این مهم، همگام و همراه مردم و مسئولان هستم.

موسوی از تامین ۶ میلیارد تومان نقدینگی از طریق پتروشیمی ها طی ۶ گذشته خبر داد و گفت: اگر خبری جایی منتشر می شود که تیمی نفتی، کمکی دریافت کرده است از طریق همین تدابیری است که طی دو فصل گذشته برای تیم پارس هم انجام شده است.

مدیر عامل منطقه ویژه پارس بودجه تیم پارس برای سال جدید را ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: این رقم در حالی است که سایر تیم های لیگ برتری با رقم های بالای ۲۰ میلیارد تومان تیم ها را بسته اند و ناچار شده ایم بر اساس برآوردمان از کمک پتروشیمی ها، تیم پارس را ببندیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز تیم پارس جم با بدهی ۴۰ درصدی بازیکنان و کادر فنی در فصل قبل و همچنین مطالبات طلبکاران مواجه است که رقم بدهی باشگاه را به ۱۵ میلیارد تومان می رساند با همه اینها تمام تلاش بنده، نماینده مجلس و فرماندار تداوم بقای تیم در لیگ برتر است.

موسوی وضعیت برنامه ریزی و اردوهای آماده سازی تیم را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با وجود مشکلات مالی کلان باشگاه، برای شروع لیگ برتر از تمام ظرفیت ها استفاده کرده ایم و سرمربی تیم هم با وجود عدم پرداخت ها، همکاری مطلوبی داشته اند و تیم را منسجم حفظ کرده اند که امیدواریم بتوانیم هر چه سریع تر موضوع پرداخت ها را حل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز زمان همدلی و همراهی برای تداوم حضور مقتدرانه تیم پارس در لیگ برتر است نه اتهام زنی و تفرقه خاطر نشان کرد: تیم پارس سرمایه بزرگ اجتماعی شهرستان جم، استان بوشهر و مناطق پیرامون است و همه مسئولان به ویژه نماینده مردم در مجلس و فرماندار جم به طور جد پیگیر هستند که این پیگیری ها امید آفرین است و ما هم همگام و همراه با مسئولان محلی و استان، از تمام توان و ظرفیت های موجود استفاده خواهیم کرد.

مدیر عامل منطقه ویژه پارس با بیان اینکه تلاش داریم با تقویت تیم های پایه، سرمایه و پشتوانه تیم پارس را تقویت کنیم خاطر نشان کرد: حمایت مادی و معنوی از تیم های پایه را با جدیت دنبال خواهیم کرد تا بتوان از این ظرفیت بزرگ برای سال های اتی در تیم بزرگسالان بهره برد.

سید پیروز موسوی از احداث چمن مصنوعی بزرگ و امکانات رفاهی در روستای علی آباد خبر داد و گفت: تلاش داریم در هفته دولت شرایط آغاز پروژه اجرایی شود و ظرفیت های تمرین تیم پارس در جم افزایش یابد.

وی همچنین از ایجاد سایت بسکتبال در یکی از سالن های ورزشی جم خبر داد و گفت: در بحث اقلام ورزشی به تیم های ورزشی شهرستان جم کمک می کنیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.