• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

طرح توسعه بیمارستان توحید جم به بهره برداری کامل رسید

  • کد خبر : 107
  • 18 خرداد 1390 - 11:34

طرح توسعه بیمارستان توحید جم که از مهمترین طرح زیربنایی بهداشت و درمان صنعت نفت کشور است در فضایی به مساحت حدود سه هزار متر مربع‏، به طور کامل به بهره برداری رسید.   به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت استان بوشهر، رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر با بیان اینکه برای ساخت و […]

طرح توسعه بیمارستان توحید جم که از مهمترین طرح زیربنایی بهداشت و درمان صنعت نفت کشور است در فضایی به مساحت حدود سه هزار متر مربع‏، به طور کامل به بهره برداری رسید.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت استان بوشهر، رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر با بیان اینکه برای ساخت و تکمیل این پروژه مهم، بیش از ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: با بهره برداری از این پروژه مهم، فضاهای تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان توحید جم به گونه چشمگیری ارتقا یافته است.

دکتر مهرداد حسین زاده ادامه داد: با تکمیل این طرح زیربنایی، هم اکنون  پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید با ۱۲ مطب تخصصی و کلینیک تخصصی دندانپزشکی با ۶ واحد به بهره برداری رسیده و آماده خدمت رسانی به کارکنان پرتلاش صنعت نفت شاغل در پارس جنوبی و همچنین ساکنان شهرها و روستاهای پیرامون است.

وی گفت: همچنین واحد رادیولوژی و بخش تشخیصی پزشکی (اندوسکوپی، کولونوسکوپی، برونکوسکوپی، اسپیرومتری، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی، سونوگرافی، اندازه گیری تراکم استخوانی…) و بخش های گچ گیری و پانسمان و نوار قلب در شش سالن مجزا و واحد آزمایشگاه طبی و داروخانه و مدارک پزشکی نیز به این مجموعه وسیع بهداشت و درمان افزوده شده است.

 

 

 

حسین زاده یادآور شد: با راه اندازی این طرح، بخش های بستری و سرپایی بیمارستان توحید از یکدیگر جدا شده است؛ این وضعیت رضایت مراجعه کنندگان به هر دو بخش را به خاطر کاهش ازدحام و بهبود کیفیت خدمات رسانی، در پی داشته است.

وی با اشاره به کیفیت طراحی و ساخت این مجموعه عظیم، افزود: طراحی ساختمان به گونه ای است که تمام بخش های در نظر گرفته شده شامل درمانگاه های تخصصی و دندانپزشکی و بخش تشخیص و آزمایشگاه و داروخانه به طور کامل از یکدیگر مجزا بوده و هر بخش دارای سالن انتظار و پذیرش مجزا می باشد تا آرامش مراجعین به بخش های مختلف فراهم شود.

رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت استان بوشهر ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده، حداکثر طی ۴۵ روز تجهیزات پزشکی مورد نیاز این طرح با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خریداری و پس از آن واحدهای مختلف این پروژه آماده خدمات رسانی به مراجعین خواهد بود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=107

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.