• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

عبدالهی؛هلال احمر جم باید مستقل با مدیری مستقل باشد.

  • کد خبر : 1939
  • 03 دی 1391 - 6:04

 

به گزارش خبرنگار آوای جم؛ شماری از فرمانداران استان بوشهر مهم‌ترین دغدغه‌ها و نیازمندی‌های خود را برای استقبال از نوروز ۹۲ و مسافران نوروزی در نشست ستاد تسهیلات سفر مطرح کردند.

نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان بوشهر صبح امروز با حضور معاون عمرانی، فرمانداران و شماری از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات استانداری بوشهر برگزار شد.

جم نمایندگی هلال احمر ندارد
فرماندار جم در این نشست گفت: یکی از معضلات ما در جم نبود نمایندگی هلال احمر است در حالی که عنوان شده نمایندگی کنگان و جم یکی بوده است و بنده این موضوع را قبول ندارم.
خلیل عبداللهی افزود: نمایندگی هلال احمر جم باید به صورت مستقل فعالیت کند و مدیری مستقل هم داشته باشد.
وی تصریح کرد: کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی در جم تشکیل و احکام اعضای آن هم صادر شده است.
فرماندار جم تاکید کرد: از اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر انتظار داریم کمک‌‌های مالی خود به اداره میراث فرهنگی جم دریغ نکند.

لزوم افزایش امکانات آموزش و پرورش برای اسکان مسافران در دیلم
فرماندار دیلم نیز در این نشست با بیان اینکه دفتر نمایندگی میراث فرهنگی در دیلم افتتاح شده است، گفت: سه ماه پیش نیز نمایندگی هلال احمر دیلم کار خود را در این شهرستان آغاز  کرد.
ماشاالله احمدی افزود: احکام مسئولان کمیته‌های کارگروه تسهیلات سفرهای نوروزی صادر شده است و آمادگی لازم برای فعالیت در این ستاد وجود دارد.
وی در ارتباط با ساحل سازی در بندر امام حسن (ع) گفت: ۳۵۰ میلیون تومان برای ساحل سازی امام حسن (ع) اعتبار داریم و می‌تواند امکان خوبی برای اسکان مسافران فراهم کند.
فرماندار دیلم خاطرنشان کرد: از آموزش و پرورش انتظار داریم برای اسکان مسافران نوروزی امکانات لازم را در اختیار ما قرار دهند.

کمک به برگزاری جشنواره نوروزی رئیسعلی دلواری در تنگستان
فرماندار تنگستان نیز گفت: از مسئولان استانی می‌خواهیم برای برگزاری جشنواره نوروزی رئیسعلی دلواری در شهر دلوار حمایت‌های خود را داشته باشند.
احمد جعفری نسب افزود: بزرگ‌ترین پارک شهرستان تنگستان در حال احداث است و اگر مشکلی پیش نیاید این پارک تا بهمن ماه آماده می‌شود.
وی بیان کرد: آبگرم اهرم به عنوان یکی از مناطق گردشگری نیازمند ساماندهی است اما زیرساخت‌های خوبی هم ندارد هر چند تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان در آنجا هزینه کردیم.

وضعیت حکم شهردار گناوه مشخص شود
فرماندار گناوه نیز گفت: هنوز وضعیت شهردار گناوه مشخص نشده و انتظار داریم در اولین فرصت حکم شهردار جدید گناوه صادر شود.
غلامعلی حبیبی‌منش افزود: تعداد نیروهای انسانی نمایندگی میراث فرهنگی گناوه کافی نیست و باید تقویت شود تا شاهد خدمات بهتری از این نمایندگی باشیم.
وی تصریح کرد: روند ساخت سرویس‌های بهداشتی که شرکت توسعه گردشگری در حال اجرا دارد کند است و این روند باید سرعت بیشتری به خود بگیرد./منبع:فارس

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1939

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.