• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

عزل عظیم پور احلی من العسل!!

  • کد خبر : 4234
  • 28 آبان 1396 - 20:46

آوای جم، این روز ها که بحث زلزله ی کرمانشاه بر سر زبان هاست بهتر است به زلزله و پس لرزه های یک انتصاب در دانشگاه آزاد استان بوشهر نیز اشاره کنیم. یوسف قیصری که از دی ماه ۱۳۹۳ به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر منصوب شد چند ماه بعد، بر اساس اختلافی […]

آوای جم، این روز ها که بحث زلزله ی کرمانشاه بر سر زبان هاست بهتر است به زلزله و پس لرزه های یک انتصاب در دانشگاه آزاد استان بوشهر نیز اشاره کنیم.

یوسف قیصری که از دی ماه ۱۳۹۳ به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر منصوب شد چند ماه بعد، بر اساس اختلافی که با محمد کارگر رئیس وقت دانشگاه آزاد واحد جم داشت وی را برکنار و علی رغم مخالفت های امام جمعه، فرماندار و شوراهای وقت شهرستان جم ،جلیل عظیم پور را در دشتستان برای ریاست دانشگاه آزاد جم معارفه کرد.

 

عظیم پور هنوز جوهر حکم ریاستش خشک نشده بود که با زنبیلی پر از وعده وارد جم شد. وعده هایی که هیچگاه محقق نشد و حتی دانشگاه آزاد روز به روز به سمت تعطیلی کشیده شد. احداث ساختمان دانشگاه, کسب مجوز اصولی, تعیین تکلیف وضعیت هئیت علمی دانشگاه و چندین قول دیگر از جمله قول های وی بود اما با گذشت چند سال از انتصاب وی حالا یکی نیست که به عظیم پور بگوید کار هر کس نیست ….

این را  اضافه کنیم که اخیرا دو استاد دانشگاه آزاد جم در مصاحبه با خبرگزاری های مهم کشوری عنوان کرده اند که آشنایان قیصری رئیس سابق دانشگاه آزاد بوشهر به واسطه ی حضور عظیم پور در دانشگاه آزاد جم طی دو سال اخیر ماهیانه پول میلیونی ای را به جیب می زده اند در صورتیکه حتی در کلاس آنان حتی یک دانشجو هم نبوده است.

قطعا عزل عظیم پور  برای عده ای که در گرداگردش صاحب نان شدند ناخوشایند باشد اما برای بدنه علمی و فرهنگی شهرستان جم که روز به روز شاهد آب رفتن تن نحیف دانشگاه آزاد این شهرستان بودند بسیار شیرین و احلی من عسل است!!

دکتر عبدالهی رئیس دانشگاه آزاد استان بوشهر کمتر از یک ماه است که ریاست دانشگاه را بر عهده گرفته است و جامعه دانشجویی جم قطعا انتظار معجزه از سوی عبدالهی برای بهبود وضعیت ندارند اما همین که تغییر در مدیریت دانشگاه صورت گیرد و فردی دلسوز بر این منصب نشیند می تواند آلامی بر درد های آنان باشد.

شنیده شده، پس از انتقادهای شدید رسانه های جم به وضعیت فعلی دانشگاه عبدالهی در تماس هایی با اصحاب رسانه شهرستان جم از آنها خواسته تا گزینه هایی جهت ریاست دانشگاه آزاد جم به وی معرفی کنند!

و اما دونکته:

اولا سابقه نشان می دهد که اگر یک مدیر به دنبال تغییر در رده مدیران زیردستی خود باشد از مسوولان ارشد آن استان یا شهرستان جهت انتصابات جدید مشورت می گیرد نه خبرنگارانی که مدیر چشم دیدن آنها را ندارد!

دوما: قرار دادن شرط داشتن دکتری فنی برای رئیس جدید دانشگاه آزاد جم بیشتر شبیه بازی دادن اصحاب رسانه است تا خواسته واقعی!

در واقع وی با طرح این دو نکته خواسته تا اصحاب رسانه را وادار به سکوت در برابر هجمه ها کند و پشت سر با عظیم پور در جم ایده های خود را ببندند! او گمان برده که با این اقدام می تواند اصحاب رسانه را چند ماهی دست به سر کند و از حجم انتقادات آنها بکاهد.

اسماعیل عبدالهی خوب می داند چطور در زمین ما اصحاب رسانه بازی کند و ما را سرگرم وعده های پوچ خود کند اما رسانه های جم هوشیار هستند و هرگز در این بازی مغلوب نخواهند شد.

خواسته جامعه علمی و فرهنگی شهرستان جم از عبدالهی چیزی جز عزل عظیم پور و انتصاب مدیری که بتواند سه مشکل اساسی ساختمان دانشگاه, مجوز اصولی, تعیین تکلیف وضعیت هئیت علمی و افزایش اصولی رشته های تحصیلی حل کند نیست.

پس اسماعیل عبدالهی این خیال خام را از سر به در کند و به دنبال حل ریشه ای موضوع باشد نه بازی دادن اصحاب رسانه و مسئولان شهرستان جم!

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.