• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6
امام جمعه دیر

عزل و نصب‌ها در راستای زمینه‌سازی ظهور باشد/ مشکلات بیمارستان دیر پابرجاست

  • کد خبر : 10069
  • 10 آبان 1398 - 20:16
امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه اقدامات و عزل و نصب‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولان در راستای زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) باشد، افزود: مردم نیز در انتخابات فقط دیدگاه هم‌حزبی و هم‌شهری بودن نداشته باشند بلکه دیدشان این باشد که افرادی را انتخاب کنند که سرباز امام زمان(عج) و وفادار به ارزش‌های اسلامی باشند.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه مسئولان باید با مردم صادق باشند، گفت: بعد از گذشت دو سال از افتتاح بیمارستان دیر هنوز بخش‌های مهم آن راه‌اندازی نشده و مشکل پزشک متخصص وجود دارد.

به گزارش «آوای بوشهر» به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امروز در خطبه‌های نمازجمعه بندر دیر با اشاره به سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: این نظام و انقلاب باید برای ظهور امام زمان(عج) زمینه سازی کند.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه اقدامات و عزل و نصب‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولان در راستای زمینه‌سازی ظهور  امام زمان(عج) باشد، افزود: مردم نیز در انتخابات فقط دیدگاه هم‌حزبی و هم‌شهری بودن نداشته باشند بلکه دیدشان این باشد که  افرادی را انتخاب کنند که سرباز امام زمان(عج) و وفادار به ارزش‌های اسلامی باشند.

وی با اشاره به اینکه گاهی اوقات اقداماتی می‌بینیم که با هیچ معیاری سازگار نیست، ادامه داد: الان بیش از دو سال از افتتاح بیمارستان دیر می‌گذرد و مشکلات آن پا برجاست که البته من در مراسم افتتاح شرکت نکردم چون اعتقاد داشتم بیمارستان وقتی باید افتتاح شود که قابلیت پذیرش بیمار داشته باشد.

حسینی با اعلام اینکه بعد از گذشت دوسال تازگی‌ها صحبت از راه‌اندازی برق اضطراری این بیمارستان است، افزود: بخش زایشگاه هنوز راه نیفتاده، بخش‌های دیگر هنوز درست نیست و پزشک متخصص کامل نداریم.

وی با بیان اینکه این روزها شنیدم که می‌خواهند مدیر داخلی بیمارستان را تغییر داده و فردی غیربومی منصوب کنند، خاطرنشان کرد: آیا واقعا مشکلات همه‌اش زیر سر مدیر داخلی بوده است؟ من در عزل و نصب‌ها دخالت نمی‌کنم، آقایان می‌خواهند کسی بگذارند یا بردارند من کاری ندارم. عرض من این است که آیا واقعا با برداشتن یک نفر و آوردن یک فرد غیربومی واقعا مشکل حل می‌شود، مگر در دیر قحط الرجال است.

خطیب جمعه دیر با بیان اینکه در بین نیروهای شهرستان دیر ما قحط الرجال و قحط النساء نیست، گفت: شنیده‌ام گویا رئیس بیمارستان نیز در جریان این تغییر نیست. انتصاب یک مدیر داخلی که کار مسئولین بالا نیست. پشت پرده چه خبر است و از کجا سفارش شده‌اند من نمی‌دانم. کسانی که تصمیم می‌گیرند با مردم صادق باشند. زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) این گونه نیست.

وی با گرامیداست ۱۳ آبان ماه بیان داشت: آمریکایی‌ها همواره چه قبل از انقلاب و بعد از انقلاب علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه و دسیسه کرده‌اند و در کشورهای منطقه نیز در حال توطئه هستند.

حسینی  با بیان اینکه ترامپ اعلام کرده است که به دنبال نفت سوریه هستیم، عنوان کرد: این دشمنان ما هستند لذا اینکه کسی فکر کند اگر با اینها درست رفتار کند و علیه آمریکا شعار ندهیم این‌ها آدم می‌شوند این‌گونه نیست.

وی تأکید کرد: کسانی که در داخل کشور گاهی اوقات همچنان نیروهای انقلابی را زیر سوال می‌برند که شما دنبال تقابل با دنیا هستید چه کسی گفته است تمام دنیا آمریکاست. امام فرمود تا آخر عمر علیه دولت آمریکا مبارزه می‌کنیم.

امام جمعه دیر عنوان کرد: ۱۳ آبان تنها متعلق به دانش‌آموزان نیست یلکه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و همه باید در این روز در مقابل جنایات آمریکا موضع بگیریم و در کنار دانش‌آموزان شعار مرگ بر آمریکا سر دهیم و اظهار نفرت و انزجار داشته باشیم که البته این‌ها رو به زوال و رفتنی هستند.

وی درباره روز فرهنگ عمومی گفت: علاوه بر پایه‌ریزی زندگی‌ها بر اساس فرهنگ اسلامی، اگر قانون‌مداری و نظم و احترام به دیگران به فرهنگ عمومی تبدیل شود آن وقت ما پیشرفت خواهیم کرد.

حسینی با اشاره به مهلت ۶۰ روزه سوم ایران به اروپایی‌ها برای جبران خروج آمریکا از برجام و عمل به تعهداتشان، یادآور شد: ما از مسئولین می‌خواهیم گام چهارم در کاهش تعهدات برجامی را محکم‌تر و قوی‌تر از گذشته بردارند تا درس عبرتی برای همه کسانی باشد که تعهداتشان را زیر پا می‌گذارند.

وی با بیان اینکه امنیت در یک کشور مهم‌ترین داشته یک ملت است، گفت: همگان در مقابل دشمن بصیرت داشته باشند و دشمن را همیشه زیر نظر داشته و به پیروزی‌ها غره نشویم.

امام جمعه بندر دیر درباره تحولات عراق و لبنان بیان کرد: مردم این دو کشور خواسته‌های به حقی دارند که مسؤولان آنها هم گفتند پیگیر این مطالبات هستیم. دلسوزان عراق باید مواظب باشند دشمنانی که از ایران اسلامی ضربه خورده‌اند مانند مار زخمی به دنبال این هستند که لبنان و عراق ناامن کنند و استفاده خودشان ببرند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.