• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
11
مشروح نشست خبری فرماندار جم با خبرنگاران:

عهدشکنی وزارت نیرو در پروژه آبرسانی جم / منطقه ویژه در تجهیز ورزشگاه تختی همکاری نکرد / افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان

  • کد خبر : 9584
  • 18 مرداد 1398 - 13:04

فرماندار شهرستان جم گفت: عملیات اجرایی طرح آبرسانی جم با اعتبار ۱۰۸ میلیارد تومان توسط دو وزارتخانه نیرو و نفت آغاز شد که وزارت نیرو به تعهداتش در خصوص اختصاص ۵۰ درصد اعتبار این پروژه به درستی عمل نکرد.

به گزارش آوای بوشهر؛ محمد حسینی صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار، رسانه‌ها را یکی از مهم‌ترین مولفه‌های رشد و توسعه دانست و اظهار داشت: روشنگری و اطلاع رسانی در کنار مطالبه‌گری خبرنگاران سبب می‌شود که در کنار معرفی مشکلات، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان نیز به خوبی نمایان شود.

فرماندار جم با تاکید بر اینکه مدیران شهرستان باید پاسخگوی رسانه و افکار عمومی باشند افزود: در جابجایی و انتصاب مدیران شایسته‌سالاری مدنظر قرار دارد و در دوران مدیریتم ۱۰ مدیر را در سطح ادارات شهرستان تغییر داده‌ام تا راندمان کاری در سطح ادارات شهرستان جم افزایش یابد.

حسینی با اشاره به استفاده از ظرفیت ۳۰ درصدی بانوان در بدنه دولت افزود: با تاکید رئیس جمهور در خصوص بهره‌مندی از ظرفیت بانوان، سکان بخشداری مرکزی جم را به یکی از بانوان نخبه جمی واگذار کردم تا ان‌شاالله شاهد تحقق مطالبات مردم باشیم.

عهدشکنی وزارت نیرو در پروژه آبرسانی جم

وی با اشاره به اجرای پروژه بزرگ آبرسانی سیراف به جم گفت: این پروژه در برخی از قسمت‌ها پیشرفت نداشت که از خرداد ماه ۹۷ با شروع تغییرات اساسی خط انتقال با ۹۰ درصد و آب شیرین‌کن نیز ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ‌و پست برق این پروژه نیز در حال راه اندازی است.

فرماندار جم عمل نکردن وزارت نیرو به تعهداتش را عامل اصلی تاخیر در احداث پروژه آبرسانی به جم دانست و خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی این طرح با اعتبار ۱۰۸ میلیارد تومان توسط دو وزارتخانه نیرو و نفت آغاز شد که وزارت نیرو به تعهداتش در خصوص اختصاص ۵۰ درصد اعتبار این پروژه به درستی عمل نکرد و مقرر شد ۵۰ میلیارد تومان دیگر از سوی وزارت نفت به پروژه تزریق شود تا به بهره برداری برسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم  از تصویب ۱۰۴ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های جم در سفر رئیس جمهور خبر داد و گفت: ۱۰۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پروژه از مصوبات سفر رئیس جمهوری به شهرستان جم تعلق گرفت که در زمینه‌های آموزش، آبخیزداری، راه و طرح‌های عمران شهری و روستایی است.

تعلل شرکت مخابرات در راه اندازی ساختمان جدید امور مالیاتی جم / شهرداری بهارستان رسما هفته دولت افتتاح می شود

وی تعلل شرکت مخابرات در راه‌اندازی فیبرنوری را عامل عدم راه‌اندازی ساختمان جدید امورمالیاتی جم دانست و افزود: شرکت مخابرات مکلف شده ‌پروژه فیبر نوری را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل کند و پس از آن امورمالیاتی در ساختمان جدید مستقر می‌شود.

فرماندار جم در خصوص اتفاقات اخیر در زمینه تخریب چاه‌های غیر مجاز شهرستان گفت: برخی از احکام مربوط به ۷ سال گذشته است که تاکنون اجرایی نشده بود و بارها نیز به مالکان چاه‌های غیرمجاز تذکر داده شده که متاسفانه به هشدارها بی‌اعتنا بوده و با دستور مقام قضایی تعدادی از چاه‌های غیرمجاز پلمپ شد.

محمد حسینی فاصله طبقاتی میان شهرک‌های مسکونی و مردم جم را عامل اصلی گرانی در شهرستان دانست و  تصریح کرد: افزایش قیمت زمین در جم سبب شده بخش خصوصی تمایلی برای سرمایه گذاری و اشتغال‌زایی در شهرستان جم نداشته باشد.

وی با اشاره به ساخت دانشکده فنی مهندسی جم خاطر نشان کرد: زمین دانشکده فنی مهندسی جم در حال ثبت است و نقشه آن نیز تایید شده که شرکت‌های پتروشیمی‌ و وزارت علوم اعتبار ساخت دانشکده جم را تامین می‌کنند.

فرماندار شهرستان جم افزود:ابلاغیه شهر شدن روستای بهارستان صادر شده است و در هفته دولت امسال رسما شهرداری بهارستان افتتاح می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان

حسینی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در هفته دولت اظهار داشت:در هفته دولت امسال ۳۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۷ پروژه دیگر نیز با اعتبار ۴ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به بهره برداری از ۴ پروژه شاخص شهرستان در هفته دولت افزود: هتل سه ستاره شهرداری جم، زمین چمن بزرگ بهارستان، ساختمان اداری مجتمع فرهنگی شهید صافی ریز و پل بهرباغ از مهم ترین پروژه هایی است که در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان جم  از کلنگ زنی ناحیه صنعتی جم در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار راه‌اندازی می‌شود که با پرداخت تسهیلات با بهره کم برای ۷۰۰ نفر اشتغال زایی می‌شود.

نماینده عالی دولت در جم افزود: پست ۱۳۲ کیلو ولت برق با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان پس از طی مراحل واگذاری زمین در آینده نزدیک در جم راه اندازی می‌شود.

منطقه ویژه در تجهیز ورزشگاه تختی همکاری نکرد /استقرار پزشکی قانونی در جم


محمد حسینی از اختصاص ۳۲ میلیارد تومان اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان جم برای  امسال خبر داد و افزود: این اعتبار برای ۱۷۸ پروژه عمران شهری و روستایی، تجهیز، تعمیر و پرداخت مطالبات پیمانکاران در نظر گرفته شده است.

وی از استقرار پزشکی قانونی در جم خبر داد و گفت: مراحل گزینش و استخدام پزشک قانونی به اتمام رسیده و طی روزهای آینده به صورت دائم در دادگستری شهرستان جم مستقر می‌شود.

فرماندار جم از عدم همکاری منطقه ویژه  اقتصادی پارس جنوبی در تجهیز ورزشگاه تختی جم خبر داد و خاطر نشان کرد: پالایشگاه فجر جم در قالب عمل به مسئولیت‌های اجتماعی صندلی‌گذاری و نصب گیت‌های ورودی ورزشگاه تختی جم را بر عهده گرفت که هم اکنون مراحل نصب صندلی‌ها توسط پیمانکار در حال انجام است.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.