• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

فتحی : اگر کسی بخواهد دیگری را تخریب کند گناهی نا بخشودنی است

  • کد خبر : 2346
  • 29 اردیبهشت 1392 - 13:35

به گزارش خبرنگار آوای جم , نماز پرصلابت و دشمن شکن جمعه در ۲۷ اردیبهشت  ۱۳۹۲ شهرستان جم با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار این شهرستان و به امامت حجت الاسلام و المسلمین فتحی امام جمعه موقت شهرستان در مصلای شهر برگزار شد.

امام جمعه موقت شهرستان جم در خطبه دوم بیان نمود , توصیه به رعایت تقوای الهی و بهره مندی از فیوضات ماه با برکت رجب . در روز قیامت منادی ندا می دهد «این الرجبیون » کجا هستند آنهایی که ماه رجب را گرامی داشتند ؟ و از جایشان بلند شوند وبنا به روایات هزار فرشته سمت راست و هزار فرشته سمت چپ و با احترام و تکریم آنان را به سوی بهشت هدایت می کنند . و روزه داری و دعا در این ماه بسیار سفارش شده است .

امروز روز ارتباطات و روابط عمومی است که وظیفه ارتقاء سطح آگاهی جامعه دارند وموردی که می بایست اصحاب رسانه وروابط عمومی ها مد نظر گیرند انعکاس اخبار واطلاعات صحیح بویژه در مورد انتخابات است .

روز میراث فرهنگی است که وظیفه ذاتی آن حفظ وحراست از اماکن تاریخی وسرمایه های ملی است. و کشورها با هنر و داشتن میراث فرهنگی شناخته می شوند .

میلاد خجسته نهمین اختر تابنک آسمان امامت و ولایت امام جواد (علیه السلام )در پیش داریم که بر همگان مبارک باشد . امام رضا (علیه السلام )با مشکلاتی در زندگی مواجه بود و عده ای وی را سرزنش می کردند که امام بدون فرزند نمی شود وامام(علیه السلام ) فرمود به زودی خدامند عنایت می کند وفرزندش در سن پیری متولد شد که در سن کودکی به امامت رسید (۳تا از ائمه در کودکی به امامت رسیدند امام جواد(علیه السلام ) ، امام هادی (علیه السلام )، امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)) امام جواد (علیه السلام )می فرماید « افضل الاعمال الاخلاص »  اگر کارهای ما ازروی اخلاص باشد ارزشمند است .

مناسبت بعدی ۱۳رجب میلاد خجسته حضرت علی (علیه السلام )وایام البیض است که بسیار در مورد اعتکاف توصیه شده . وخداجویان به راز و نیاز به درگاه الهی می پردازند . مقام معظم رهبری در بیانات اخیر موضوع اعتکاف را از برکات نظام اسلامی وانقلاب دانستند . و این امر پسندیده در شهر ها وحتی  در روستاها انجام می شود وهر چه داریم از برکات روی آوردن به سمت امر معنوی است بخصوص جوانان . تازمانی که به معنویات توجه داریم هیچ قدرتی نمی تواند برما غلبه کند .

مساله مهم کشور مساله انتخابات است که دشمن اهدافی دارد و مردم نیز  اهدافی دارند .هدف مردم  حضور با شور وشوق در انتخابات است . و هدف دوم انتخاب فرد شایسته و اصلح .  مقام معظم رهبری در روز اول سال در مشهد فرمودند : من یک رای دارم وهیچ کس هم نمی داند مال کیست . برای ما حجت است و هیچ کس نباید فرمایشات رهبری را تحریف کند وبه سود خودفرض کند .و  هدف دشمنان  کم رنگ کردن حضور مردم  و نمی خواهند مردم با شور وشوق حضور یابند . دوم دشمنان می خواهند اگر حریف نشدند  در نهایت کسی از صندوقها بیرون بیاید که فردی ضعیف و در خدمت غرب باشد . دقت در کار و هوشیاری در انتخابات خیلی مهم است.  کسی حق ندارد دیگران را تخریب کند .

شوراهای اسلامی شهرها وروستاها تلاشهایی انجام داده اند نباید نادیده گرفت .. دادن وعده هایی که عملی نمی شود گناه است . فرمایشات حضرت امام فصل الخطاب است  که اگر کسی بخواهد دیگری را تخریب کند گناهی نا بخشودنی است . ما باید خدمات دولتها و شوراها را قدر بدانیم و تشکر کنیم و آنهارا زیر سوال نبریم  . اگر کسی به قصد خدمت وارد عرصه انتخابات شده خوشا به حالش و گر نه هیچ ارزشی ندارد . خداوند به همه خدمتگزاران توفیق عنایت بفرماید .

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2346

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.