• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

فرماندارجم: در حال عبور از پیک مصرف برق هستیم/ لزوم تعطیلی بازار و سالن های چند منظوره در ساعات اوج مصرف/ کاهش مصرف برق در ساعات ۱۳ تا ۱۷ ضروری است

  • کد خبر : 12524
  • 02 تیر 1399 - 20:26
فرماندار جم گفت: در صورت عدم رعایت الگوی مصرف و کاهش مصرف برق در ساعات پیک مصرف (13 تا 17)، با خاموشی های نوبتی در شهرستان مواجه خواهیم شد.

فرماندار جم گفت: در صورت عدم رعایت الگوی مصرف، با خاموشی های نوبتی در شهرستان مواجه خواهیم شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ محمد حسینی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با موضوع مدیریت مصرف برق اظهار داشت: با گرم شدن هوا، شهرستان جم در حال عبور از پیک مصرف برق است و لازم است همه مردم و مسئولان برای جلوگیری از خاموشی نوبتی، کاهش مصرف برق را در دستور کار قرار دهند.

وی اضافه کرد: تمام دستگاه های اجرایی مکلف هستند پس از تعطیلی ادارات، نسبت به خاموش کردن وسایل سرمایشی اهتمام جدی داشته باشند و در صورت عملکرد نامناسب در این زمینه با اعلام اداره برق شهرستان، اقدامات تنبیهی در دستور کار قرار می گیرد.

حسینی با اشاره به نقش واحدهای صنفی در کاهش مصرف برق اظهار داشت: تعطیلی بازار به استثنای برخی صنوف ضروری در ساعات اوج مصرف یعنی ۱۳ تا ۱۷ می تواند کمک شایانی به کاهش مصرف برق داشته باشد که بحمدالله در این زمینه با هماهنگی اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت، عملکرد مطلوبی را شاهد هستیم.

فرماندار جم بر لزوم اطلاع رسانی کامل و جامع در خصوص مدیریت مصرف برق تاکید کرد و افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی، نشست های توجیهی لازم را با کشاورزان و صنعتگران در زمینه کاهش مصرف برق داشته باشند.

حسینی افزود: تعطیلی سالن های ورزشی چند منظوره در ساعات پیک مصرف در دستور کار اداره ورزش و جوانان قرار گیرد و شهرداری ها هم نسبت به کاهش مصرف برق در مراکز تفریحی و پارک ها اقدام کنند.

وی اضافه کرد: شرکت ها و شهرک های مسکونی نفت و گاز و پتروشیمی در شهرستان هم تدابیر لازم برای کاهش مصرف برق را اتخاذ کنند.

فرماندار جم تصریح کرد: امیدواریم با همکاری همه مردم و مسئولان بتوانیم تابستان را بدون خاموشی نوبتی سپری کنیم و مردم ناچار به تحمل گرما در دمای بالای هوا نباشند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.