• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

فرماندار بوشهر: در بحث رقابت انتخابات حرف جدی داریم/ با این فرمان برویم برای نظام مشکل درست می شود

  • کد خبر : 12320
  • 14 خرداد 1399 - 0:09
هر چند ما در بحث رقابت حرف جدی داریم و اگر با این فرمان جلو برویم و یک گروه سیاسی طرد و یا به هر عنوانی به لحاظ اظهار نظر و یا صحبت و نقدی رد صلاحیت شود، برای نظام مشکل درست می‌شود و این مسیر درستی که امام (ره) تعیین کردند نیست.

فرماندار بوشهر گفت: امروز وقت پرداخت به مسائل حاشیه‌ای نیست بلکه باید فارغ از نگاه‌های سیاسی درکنار هم برای حل مشکلات شهرستان گام برداشت.

به گزارش آوای بوشهر به نقل از ایرنا؛ عباس جمشیدی روز سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: در این شرایط حساس همه دستگاه‌های اجرایی با تمام ظرفیت برای گره‌گشایی از مشکلات مردم در سال پایانی دولت تلاش کنند.

وی با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم بیان کرد: هرچند موکلان از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی توقع‌هایی دارند اما باید بدانیم بسیاری از این توقع‌ها در چارچوب کار نمایندگان نیست و نباید دخالت کنند.

جمشیدی اضافه کرد: بسیاری از مشکلات شهرستان و استان نیاز به پی‌گیری از مرکز دارد که باید از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمک استاندار و سایر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برای برطرف کردن این مسائل استفاده کرد.

وی تاکید کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی فارغ از نگاه‌های سیاسی، مسائل جناحی و حزبی آمادگی نوکری مردم را دارند و آنچه برای شهرستان و استان لازم است را  به کمک هر شخصی که باشد انجام می‌دهند.

فرماندار بوشهر با تقدیر از همه دست اندرکاران انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در این شهرستان افزود: وظیفه مجریان انتخابات برگزاری انتخاباتی سالم، در امنیت کامل و حفاظت از رای و نظر مردم بود و تلاش شد یار هیچ گروه و جناحی نباشیم و تنها یار رای مردم باشیم.

وی اظهار داشت: اینکه مردم چه کسی را انتخاب کنند به ما مربوط نیست و امروز نیز ضمن تبریک به منتخب مردم برای پیشبرد امور شهرستان و استان با تمام وجود و امکانات در کنار ایشان هستیم.

فرماندار بوشهر ادامه داد: هر چند ما در بحث رقابت حرف جدی داریم و اگر با این فرمان جلو برویم و یک گروه سیاسی طرد و یا به هر عنوانی به لحاظ اظهار نظر و یا صحبت و نقدی رد صلاحیت شود، برای نظام مشکل درست می‌شود و این مسیر درستی که امام (ره) تعیین کردند نیست.

جمشیدی با اشاره به سال جهش تولید بیان کرد: با نام‌گذاری سال‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب کار دستگاه‌های اجرایی حساس‌تر می‌شود زیرا باید شرایطی برای رسیدن به هدف‌های تعیین شده فراهم کرد.

وی ادامه داد: نباید سرمایه‌گذارانی که وارد سیستم اداری می‌شوند به لحاظ قانون و مقررات و نبود اراده‌ای برای روان سازی امور پس زده شوند زیرا این رویه کار کردن زمینه ایجاد تولید و اشتغال را فراهم نمی‌کند.

فرماندار بوشهر یادآور شد: ضمن رعایت کردن قوانین و مقررات باید زمینه کار و حضور سرمایه‌گذاران را در این استان فراهم کرد.

جمشیدی گفت: سال گذشته برای رونق تولید ۲۴ مورد واحد تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی ۱ و ۲ و منطقه ویژه اقتصادی فعال شد و این بیانگر این است که در صورت وجود اراده امکان انجام کار وجود دارد.

وی بر ضرورت مدیریت مصرف، تکریم ارباب رجوع و معطل و سنگ‌اندازی نکردن در کار مردم به بهانه بیماری کرونا تاکید کرد.

فرماندار بوشهر گفت: مردم به اندازه کافی مشکل و گرفتاری دارند نباید ما مدیران دستگاه‌های نیز با برخی رفتارها به مشکل آنها بیافزاییم بلکه باید در اتاق‌های خود را به روی مردم باز کنیم و به مشکلات آنها رسیدگی شود.

وی تاکید کرد: هرچند در زمان حاضر بسیاری از اصناف به چرخه فعالیت بازگشتند اما باید بدانیم که هیچ عادی سازی انجام نشده و باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشت در کنار ویروس کرونا زندگی کرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12320

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.