• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

فرماندار تنگستان: ادامه طرح‌های عمرانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

  • کد خبر : 11726
  • 24 فروردین 1399 - 13:13
فرماندار شهرستان تنگستان از ادامه فعالیت طرح‌های عمرانی تنگستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

فرماندار شهرستان تنگستان از ادامه فعالیت طرح‌های عمرانی تنگستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خلیج فارس؛ عبدالحسن رفیعی‌پور در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات دستگاه‌های مختلف اجرایی در حوزه مقابله با بیماری کرونا و همراهی مردم شریف شهرستان، آخرین محدودیت‌ها و برنامه‌های شهرستان برای مقابله با کرونا و جزئیات طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی را تشریح کرد.

وی با اشاره به مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، عنوان کرد: فعالیت اصناف پرخطر تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و فعالیت مابقی اصناف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع خواهد بود.

فرماندار تنگستان ادامه داد: اصناف پر خطر شامل پاساژها و مجتمع‌های تجاری، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها (فعالیت بخش بیرون بر در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است) است.

وی افزود: روزبازار ها و نمایشگاه‌ها، مراکز بازی و تفریحی و گیم نت‌ها، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالارهای پذیرایی و سالن‌های مراسم و قهوه خانه‌ها از جمله دیگر اصناف پر خطر هستند که فعالیت آنها تا اطلاع بعدی ممنوع است.

رفیعی پور با اشاره به ممنوعیت فعالیت مراکز تجمعی در هفته‌های گذشته، عنوان کرد: این ممنوعیت‌ها برای کنترل بهتر بیماری کرونا ادامه خواهد یافت.

فرماندار تنگستان درباره مصادیق مراکز تجمعی عنوان کرد: مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها، مهد کودک‌ها، مراکز فرهنگی، مراکز ورزشی سرپوشیده و سالن‌های ورزشی، اماکن مقدسه (زیارتگاه‌ها، مساجد، حسینیه‌ها) و پارک‌ها و فضای سبز از جمله مراکز تجمعی هستند که تا اطلاع بعدی تعطیل و بسته خواهند بود.

رفیعی‌پور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به کنترل ورود و خروج به شهرها از روز شنبه ۲۳ فروردین عنوان کرد: کنترل ورودی شهرها ادامه خواهد داشت.

وی فعالیت طرح‌های عمرانی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت جدی و روزانه ادارات کار و بهداشت و درمان در غربالگری، تب‌سنجی روزانه نیروها و ضد عفونی مستمر کارگاه‌ها دانست.

وی در انتها ابراز امیدواری کرد با همراهی مردم، رعایت مسائل بهداشتی و کاهش ترددها در سطح شهر با بهبود شرایط، شاهد کاهش محدودیت‌ها در فعالیت اصناف طی هفته‌های آتی باشیم و شرایط کشور، استان و شهرستان به روال عادی بازگردد

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.