• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
4

فرماندار جدید جم با حضور مسئولین معرفی شد

  • کد خبر : 2124
  • 05 اسفند 1391 - 13:26

به گزارش آوای جم، معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانداران جدید و سابق شهرستان جم با تبریک قهرمانی تیم کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی اظهار کرد: ورزش کشور در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتر و بهتری در این عرصه هستیم.

محمدحسین پرآور با تقدیر از رسانه‌ها در پیگیری مشکلات استان افزود: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه استان بر عهده دارند و از فرماندار جدید جم نیز انتظار داریم ارتباط خوبی با رسانه‌ها داشته باشند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اضافه کرد: مردم با این حضور باشکوه خود ثابت کردند که همواره در مسیر دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه حاضر هستند و هرگز دست از حمایت برنمی‌دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به مردم وظیفه همه مسئولان است و باید همواره در جلب رضایت مردم و ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به مردم پیشتاز باشیم.

پرآور با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات گفت: انتخابات خردادماه از اهمیت زیادی برخوردار است و بار دیگر شاهد حضور باشکوه مردم خواهیم بود.

وی تصریح کرد: کارهای بزرگ دولت در عمران و آبادانی کشور ادامه دارد و در تمام شهرستان‌ها شاهد تلاش برای سازندگی خواهیم بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر یادآور شد: امروز همه باید دست به دست هم دهیم و با وحدت و همدلی و تلاش بیشتر برای رشد و توسعه استان بوشهر اهتمام ورزیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

در این آیین با تقدیر از خدمات خلیل عبداللهی فرماندار سابق جم، عبدالرسول زارع به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

زارع پیش از این مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر بود.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2124

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.