• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10
در دیدار مدیر کل دفتر نظارت بر طرح های آب کشور

فرماندار: لزوم فعال شدن پروژه آبرسانی سیراف به جم/ نارضایتی مردم از تاخیر در اجرای پروژه

  • کد خبر : 9288
  • 19 تیر 1398 - 8:59
فرماندار جم در نشست با مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای طرحهای آب و فاضلاب کشور گفت: عدم تکمیل پروژه آبرسانی سیراف، نارضایتی و نگرانی شدید مردم را به همراه داشته است.

فرماندار جم در نشست با مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای طرحهای آب و فاضلاب کشور گفت: عدم تکمیل پروژه آبرسانی سیراف، نارضایتی و نگرانی شدید مردم را به همراه داشته است.
به گزارش آوای بوشهر؛ محمد حسینی در این دیدار که با حضور مدیر عامل آبفا روستایی استان برگزار شد شرایط آبی شهرستان جم را بحرانی توصیف کرد و افزود: منابع آبی شهرستان جم طی سالیان گذشته به دلیل برداشت های بی رویه به شدت کاهش یافته و امروز در تامین آب شرب شهرستان چالش جدی وجود دارد.
حسینی با بیان اینکه برخی از نقاط شهرستان جم از شرایط آبرسانی مطلوبی برخوردار نیستند تصریح کرد: فصل تابستان هر سال، نگرانی ها از کمبود آب شرب، شرایط ویژه ای را در شهرستان ایجاد می کند که لازم است در اجرای طرح های آبی شهرستان چون آبرسانی سیراف و سد باغان تسریع شود.
وی با تاکید بر ضرورت فعال شدن پروژه آبرسانی سیراف به جم اظهار داشت: در صورت عدم شروع مجدد پروژه با بحران شدید آب و نارضایتی مردم از تبعات آن مواجه خواهیم شد و لازم است تا دیر نشده در این زمینه تصمیمات جدی تر اتخاذ شود.
حسینی اضافه کرد: انتظار است معاونین وزارت نیرو از این پروژه حیاتی شهرستان جم بازدید کرده و با مشارکت و همگامی وزارت نفت، شرایط را برای تکمیل پروژه در کوتاه ترین زمان فراهم سازند.
فرماندار جم خواستار تامین نقدینگی و پرداخت مطالبات پیمانکاران برای سرعت بخشی به پروژه شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.