• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12
منبع آگاه در پلیس راهور در گفتگو با آوای بوشهر:

فقط پلاک (د۵۸) در سه شهرستان جنوبی جریمه نمی شود/ ورود به جم با اثبات سکونت/ خروج پلاک بومی ممنوع

  • کد خبر : 13414
  • 01 آذر 1399 - 22:23
در حال حاضر ورود خودروها به جم صرفا با پلاک (د58) امکان پذیر است و در صورتی که خودرویی فاقد پلاک بومی باشد باید مدارک هویتی مانند گیت پاس، بیمه صادره از بیمه گذاران جم و اسناد مالکیت و اجاره یا سایر مدارک هویتی دال بر سکونت به همراه داشته باشد.

منبع آگاه در پلیس راهور در گفتگو با آوای بوشهر به بخشی از سوالات کاربران در مورد محدودیت های ترافیکی کرونا در جم پاسخ داد.

به گزارش آوای بوشهر؛ این منبع آگاه با اشاره به شروع محدودیت های ترافیکی کرونا در کشور از صبح امروز، اظهار داشت: ورود خودروهای غیر بومی به شهر جم ممنوع است و در صورت ورود خودروهای غیر بومی به ازای هر ۲۴ ساعت، ۵۰۰ هزار تومان جریمه لحاظ می شود.

در حال حاضر ورود خودروها به جم صرفا با پلاک (د۵۸) امکان پذیر است و در صورتی که خودرویی فاقد پلاک بومی باشد باید مدارک هویتی مانند گیت پاس، بیمه صادره از بیمه گذاران جم و اسناد مالکیت و اجاره یا سایر مدارک هویتی دال بر سکونت به همراه داشته باشد.

در صورت تردد خودروهای فاقد پلاک (د.۵۸) در محورهای ترافیکی جم، کنگان و عسلویه توسط دوربین های ثبت تخلف ثبت و جریمه می شوند. خروج خودروهای بومی از شهرستان هم ممنوع است.

این طرح شامل خودروهای باری، مسافری و امدادی نخواهد بود. ساکنان شهرستان جم که دارای خودرو پلاک غیر بومی هستند در صورت ثبت تخلف و جریمه در محدوده شهرستان جم می توانند برای حذف تخلف از سامانه با در دست داشتن مدارک سکونت به پلیس راهور مراجعه کنند.

برای خودروهای دارای پلاک شهرهای قرمز که توسط دوربین های ثبت تخلف در سایر شهرها مشاهده شود جریمه یک میلیون تومانی اعمال می شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. والا من که زنگ زدم ۱۱۴ اطلاعاتش بهم گفت هییییییچ محدودیت ترددی نیست فقطخودروهایی که ساعت ۹شب تا۴صبح در سطح شهر باشند جریمه میشوند
    که این محدودیت هم فرماندارجم برداشت.
    الان این گزارش کاملا متناقض با گفته های اطلاعات ۱۱۴هست.آدم نمی دونه چیو باور کنه!!!!؟

    • آوای بوشهر؛ سلام کاربر گرامی؛ شما با ستاد خبری سپاه پاسداران تماس گرفته اید که مرجع رسمی اطلاعات و اخبار کرونا نیست. در مورد محدودیت های ترافیکی باید با پلیس تماس می گرفتید. اطلاعات خبر منتشر شده کاملا موثق است. با تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.