• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

قاتل و سارقین مسلح فیروزآبادی در جم دستگیر شدند

  • کد خبر : 2425
  • 21 خرداد 1392 - 6:38

آوای جم؛ قاتل فراری فیروزآبادی به همراه دو تن از سارقین مسلح در شهرستان جم دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان جم در گفتگو با پایگاه خبری،تحلیلی آوای جم گفت: دو سارق مسلح و یک قاتل فراری که در فیروزآباد اقدام به قتل کرده و متواری شده بود با رصد اطلاعاتی و تلاش ماموران انتظامی شهرستان در جم، دستگیر شدند.

سرهنگ روان خوش تصریح کرد: این قاتل فراری به همراه دو تن دیگر که سابقه ی جرائمی چون سرقت مسلحانه، شرارت ، قدرت نمایی و مواد مخدر در شهرستان فیروزآباد فارس را در پرونده دارند در یکی از باغات شهرستان در دام مامورین انتظامی گرفتار شدند.

فرمانده ی انتظامی جم با اشاره به عملکرد خوب مامورین انتظامی در رهگیری و دستگیری این قاتل فراری و همدستان وی ، افزود: این افراد در هنگام دستگیری مسلح بوده که خوشبختانه با هوشیاری مامورین ، بدون هیچگونه درگیری و خسارت ، در چنگال قانون اسیر شدند.

وی  بیان داشت: بر اساس برآوردهای اطلاعاتی ، دستگیر شدگان قصد انجام خرابکاری در شهرستان جم را نیز داشته اند که پیش از انجام اعمال مجرمانه ی دیگر، دستگیر و به مقامات قضایی شهرستان تحویل گردیدند.

روان خوش با اشاره به سابقه ی این افراد در سرقت مسلحانه و ایجاد رعب و وحشت، اعلام کرد: از این افراد یک قبضه اسلحه و یک دستگاه پژو ۲۰۶ که در یکی از روستاهای شهرستان فیروزآباد ، به صورت مسلحانه، سرقت شده بود، توقیف گردید.

فرمانده ی انتظامی شهرستان جم همچنین به برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری در روزهای آتی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امنیت کامل انتخابات توسط مجموعه ی نظامی و انتظامی شهرستان تامین گردیده است.

وی در پایان از همکاری و همراهی دادستان محترم شهرستان و زحمات و تلاش های پرسنل انتظامی در دستگیری این قاتل و تامین امنیت شهرستان قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2425

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.