• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

قدردانی امام جمعه ازاستاندار،مسئولان پالایشگاه،شهرداری و وشورای شهرجم

  • کد خبر : 2362
  • 03 خرداد 1392 - 21:33

به گزارش آوای جم به نقل از فارس؛حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های نماز جمعه جم سوم خرداد ماه اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از نشانه‌های انسان مومن و مسلمان است و در هر شرایطی باید از گناه دوری کنیم.

وی با تبریک میلاد مولود کعبه افزود: حضرت علی(ع) دارای شخصیتی بزرگ و والاست و بعد از پیامبر اسلام(ص) بزرگترین شخصیت تمام تاریخ بشریت است.

 

امام جمعه جم به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و یادآور شد: در تاریخ دفاع مقدس این عملیات بی‌نظیر بود و امروز به نام روز مقاومت و ایثار نامگذاری شده است.

گنجی تصریح کرد: کوتاه بودن زمان برای آمادگی نیروها، وسعت بالای منطقه، طولانی بودن زمان عملیات و حجم بالای تلفات و خسارات به دشمن از ویژگی‌های این عملیات بود.

وی اضافه کرد: در عملیات آزادسازی خرمشهر، دشمن بعثی ۳۵ هزار کشته و زخمی و ۱۹ هزار اسیر بر جای گذاشت و آزادسازی خرمشهر نمادی از پیروزی بزرگ در سایه اتحاد و همدلی نیروها بود.

امام جمعه جم بیان کرد: در خلق حماسه سیاسی نیز نیاز به اتحاد و همدلی داریم و در داخل کشور همه باید در راستای وحدت و همدلی گام بردارند.

گنجی ابراز داشت: هر زمان وحدت و همدلی داشته‌ایم به پیروزی رسیده‌ایم و هر زمان اختلاف وجود داشته مشکل ایجاد شده است و همه باید در مسیر ولایت فقیه برای پیشرفت و سربلندی کشور گام برداریم.

وی در ادامه با تبریک روز پدر گفت: تقدیر و تکریم از پدران وظیفه همه مردم است و در هر شرایطی باید نسبت به تکریم پدران همت کنیم.

امام جمعه جم به آغاز اعتکاف اشاره کرد و افزود: اعتکاف اهمیت زیادی دارد و در واقع ۳ روز در مسجد ماندن و عبادت کردن از لحاظ معنوی و ارزشی بسیار مهم است.

گنجی با اشاره به آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات خاطرنشان کرد: نامزدها و طرفداران آنها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند تا حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری خلق شود.

وی در ادامه با اشاره به پرداخت آلایندگی شهرستان جم توسط پالایشگاه و با تقدیر از استاندار بوشهر گفت: با تلاش و پیگیری استاندار و مسئولان پالایشگاه و با تلاش شورای اسلامی و شهرداری جم شاهد پرداخت حق آلایندگی پالایشگاه جم بودیم که امری بسیار مهم است و از مسئولان به ویژه استاندار پرکار و ولایت‌مدار تقدیر می‌کنیم.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2362

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.