• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

کمک های شرکت پالایش گازفجرجم به مناطق زلزله زده استان بوشهر

  • کد خبر : 2253
  • 26 فروردین 1392 - 4:51

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم،نعمت لله جمالی خاطر نشان کرد:در همان ساعات اولیه زلزله برخی همکاران ما در واحد های مختلف تا پاسی از شب جهت انجام کمک های مورد نیازبلافاصله برنامه ریزی کردند.
وی افزود: از انجا که باخبر شدیم تاسیسات زیر بنایی مناطق زلزله زده نیز به شدت آسیب دیده است درهمان  ابتدا تهیه ژنراتور برق را در دستور کار قرار دادیم وبلافاصله یک ژنراتور به محل اعزام شد.

رییس روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم اظهار داشت: با توجه به تاکید مهندس اسلامی مدیرعامل شرکت،کمک های خود را گسترده تر کردیم وانواع وسایل نقلیه مورد نیاز را نیز به منطقه اعزام کردیم.
وی گفت: آمبولانس،تانکر آب،کامیون های اتاق دار وهمچنین لودر تنها بخشی از دستگا ههای بوده است که بلافاصه به منطقه اعزام شده وبرخی از انها نیز تا کنون در منطقه به مردم شریف ومصیبت دیده خدمات می دهند.
جمالی در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد:روز گذشته نیز همچنان کمک های شرکت پالایش گازفجرجم به مناطق زلزله دیده ادامه داشته است و۶ هزار بطری یک ونیم لیتری آب به منطقه ارسال شده است.
وی ادامه داد: تهیه ۶۰۰ غذای گرم  واعزام انها به محل نیز از دیگر اقداماتی بوده است که با توجه به مسافت ۸۰ کیلومتری مناطق زلزله زده با پالایشگاه به این محل ارسال شده است.
رییس روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم تاکید کرد:پالایشگاه فجرجم عمق مصیبت به وجود امده ونیازمندی هموطنان هم استانی را به شدت درک می کند وهمچنان در خدمت این بزرگواران می باشد.
وی افزود: امدادرسانی به این عزیزان وظیفه همگانی است و امیدوارم کمک های گسترده شرکت پالایش گازفجرجم ،توانسته باشد به بخشی از نیاز های منطقه پاسخ دهد.
گفتنی است حادثه زلزله در شهرستان دشتی استان بوشهر باعث کشته وزخمی شدن تعدادی از هم وطنانمان شد  وبسیار از مردم ان منطقه را بی خانمان کرد.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2253

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.