• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
جوابیه وکیل دادگستری به آوای بوشهر؛

لحن سایت تان جانبدارانه و مغرضانه است!/ پروژه گردشگری «قنات» به خاطر بی تقوایی ها حاشیه دار شد!

  • کد خبر : 9686
  • 28 مرداد 1398 - 19:03
مساله كوچك قنات كه يك پروژه گردشگري بود و متاسفانه در گزارش تان رستوران ناميده شد و از سر همين بي تقوايي ها حاشيه دار شد

آوای بوشهر؛ در پی درج بخشی از یادداشت احمد حیدری( اینجا) وکیل دادگستری علیه دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جم در بسته خبری شنبه های آوای بوشهر (اینجا) که با حفظ امانتداری منتشر شده بود احمد حیدری جوابیه ای را به این پایگاه تحلیلی خبری ارسال کرد که عینا منتشر می شود:

سر دبیر ارجمند سایت خبری آوای بوشهر
با سلام
پیرو گزارش نادرست خبری تان بر مطلب اخیر اینجانب، جوابیه ای حضورتان ارسال و عینا درخواست انتشار دارد؛
مقدمتا اینکه عموما لحن سایت تان به این وجوه است؛ یا اختلاف انداز، یا جانبدارانه و یا مغرضانه است. خیلی ها این عقیده دارند که امید اصلاح می رود.
١- ذکر عنوان وکیل دادگستری جم ناصحیح و جهت دار است؛ ناصحیح است؛ چرا که وکلای دادگستری از باب نهادی، یا کانون وکلای دادگستری و یا مشاوران حقوقی اند و جم فاقد این دو نهاد است. جهت دار است؛ چرا که در مطلب ام از عنوان وکیل ذکری نبود. لزوما یا نام اینجانب و یا حداقل عضو کانون وکلای دادگستری مرکز ذکر می کردید.
٢- مطلب ام به دو مساله اشاره کرد؛ یکی قلمرو حقوق عامه و دیگری قانونی نبودن عناوین مفسد برای مردم؛ لذا عناوین حقوقی مورد نقد بودند نه اعمال جناب دادستان
٣- دادستان قاضی دادگستری است و اینجانب وکیل دادگستری ام. هر دو بالهای عدالتیم و نقد نظریات هم برای توسعه آنست. لذا راندن به حاشیه تضعیف دادگستری است. مساله کوچک قنات که یک پروژه گردشگری بود و متاسفانه در گزارش تان رستوران نامیده شد و از سر همین بی تقوایی ها حاشیه دار شد مدتی است که منع تعقیب صادر و دیوان عدالت اداری تصمیم سازمان را غیر قانونی اعلام و باطل کرد و اگر قصد و غرضی بود زودتر بیان می شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.