• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

لزوم تسریع در تکمیل جاده جم به فیروزآباد/ آب شیرین کن سیراف و خط انتقال آب دریا به جم در حال انجام است

  • کد خبر : 5120
  • 13 تیر 1397 - 9:36
استاندار بوشهر با بیان اینکه خط انتقال آب به جم فرایند آن در حال طی شدن است افزود: آب شیرین کن سیراف و خط انتقال آب به جم در حال انجام است و نمی‌توان در این مورد فعلا قول قطعی داد.

به گزارش خبرنگار آوای بوشهر، عبدالکریم گراوند امروز در نشست برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان جم با اشاره به ۱۲ تیرماه حمله موشکی آمریکا به هواپیمای مسافری جمهوری اسلامی ایران بر روی آبهای خلیج فارس اظهار داشت: سردمداران آمریکایی با ساقط کردن هواپیمای مسافری ضمن نشان دادن خوی دشمنی خود با ملت ایران، جنایت خود را در تاریخ جهان ماندگار کردند.

وی ساقط کردن هواپییمای جمهوری اسلامی را سند دیگری از مظلومیت ملت و نظام اسلامی  دانست و افزود: آمریکا که خود را مدافع حقوق بشر معرفی می‌کند با این جنایت خلاف ادعای آنان مبنی بر دفاع از حقوق بشر ثابت  شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه آمریکا با ادیایش   بیش از ۴۰ سال است علیه نظام اسلامی توطئه و ترفند می‌کند گفت:  از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آمریکای جنایتکار هر روز توطئه و ترفند تازه‌ای عملیاتی و ملت ایران استوار در مقابل این ترفندها ایستادگی می‌کند.

گراوند، با اشاره به اینکه دشمنان اکنون  زمینه ایجاد نارضایتی در بین مردم فراهم کرده‌اند گفت: هر چند کم و کاستی‌هایی در کشور وجود دارد  ولی دشمن مشکلات کوچک را بزرگ نمایی برای ناامید مردم می‌کند.

وی حل و پیگیری مشکلات و مطالبات مردم را از رسالت و وظایف مسئولان دانست و تاکیدکرد: از همه مردم و  مسئولان انتظار می‌رود  مراقب  ترفند و توطئه دشمنان باشند که سبب بروز اختلاف و تفرقه نشود.

استاندار بوشهر، ایجاد فاصله بین مردم و نظام را از اهداف مهم دشمنان دانست و تصریح کرد: دشمنان با برنامه‌ریزی قصد دارند ناامیدی در جامعه ترویج  و نظام را ناکارآمد جلوه دهند.

گراوند با بیان اینکه ملت پشت سر رهبر معظم انقلاب ، عزت استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی  را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند خاطر نشان کرد: استقلال  عزت ملت ایران سبب شده دشمنان هجمههای زیادی علیه کشور داشته باشند.

وی، با اشاره به اینکه استقلال و عزت خواهی هزینه دارد تاکید کرد: جنگ اقتصادی دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است که در این زمینه باید ملت و مسئولان هوشیار ترفندها باشند و نگذارند دشمن  به اهداف خود دست  یابد.

استاندار بوشهر، همراهی نماینده مردم در مجلس و مسئولان شهرستان جم در پیگیری مطالبات مردم را ستود و گفت: ایران  در گذشته شرایط سختی پشت سر گذاشته و اکنون باید در مقابل ترفند جدید دشمنان، فضای آرام بخشی را در جامعه ایجاد کنیم.

گراوند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: توزیع اعتبارات باید بر اساس اولویت‌ها انجام شود  و فرمانداران در توزیع اعتبارات، اولویت را به  تکمیل طرحهای نیمه تمام  اختصاص دهند.

وی با تاکید بر تسریع در تکمیل جاده جم به فیروزآباد گفت: برای حل مشکلات آب استان بوشهر پیگیری‌های مهمی انجام شده که ساخت ۵ سد و اجرای طرح‌های آب شیرین‌کن  عملیاتی شده است.

استاندار بوشهر  با بیان اینکه خط انتقال آب به جم  فرایند آن در حال طی شدن است  افزود: آب شیرین کن سیراف و خط انتقال آب  به جم در حال انجام است و نمی‌توان در این مورد فعلا قول قطعی داد.

گراوند با بیان اینکه آب آشامیدنی استان بوشهر دارای عقب افتادگی تاریخی است خاطر نشان کرد: برای حل مشکلات آب آشامیدنی استان برنامه‌ریزی ویژه‌ای شده و این در حالی است که سند سازگار با کم‌آبی در این استان تدوین شده است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5120

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.