• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
5

لزوم توجه شهردارجدیدجم به محله های قلعه کهنه و مالچه

  • کد خبر : 2028
  • 02 بهمن 1391 - 22:42

آوای جم – علی دانشمند؛در روزهایی که  مردم شهرستان جم شاهد انتصاب یک جوان بومی خوشنام بر مسند یکی از ادارات کلیدی شهرستان می باشند،توقعات از وی نیز بشدت بالا گرفته است وهوشیاری وی می تواند به اعتماد مدیران استانی به جوانان جمی کمک نماید.

سید احمد علمداری شهردار جم باید با سابقه بیش از یک دهه در شهرداری جم و حضور در بین مردم اینک ضعف های موجود در شهر را بخوبی بشناسد و تلاش خود را در راستای رفع آنها بکار بندد.

در این راستا بی شک حمایت شورای اسلامی شهر جم از وی و طرح های نو او می تواند به او دلگرمی بیشتری بدهد.

 

واما جناب شهردار،شهر زیبای جم متاسفانه بصورت یکپارچه و موزون توسعه نیافته و به نظر می رسد تنگ نظری هایی در خصوص برخی محله های شهر صورت پذیرفته است،این موضوع را بعید می دانم کسی باشد که به آن خدشه ای وارد نماید.زیرا می توان با گشتی کوتاه در شهر،این مهم را بوضوح دید.

محله های قلعه کهنه و مالچه جم به هیچ عنوان قابل مقایسه با سایر نقاط شهر نیستند و متاسفانه تمرکز عمده خدمات شهری به بخش خاصی از شهر منتقل گردیده است.

اینک می طلبد که جنابعالی با اقدامی مناسب،این نقیصه را در برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برطرف نموده وضمن زدودن رنگ و لعاب ناراحتی از دل مردم محله های مذکور،ثابت نمایید که شما بدنبال توسعه همه جانبه،موزون و یکپارچه شهر هستید

نگارنده به این موضوع واقف است که تلاش شهرداری در سنوات گذشته بر این موضوع بوده که مسیرهای ورودی شهر از سمت بوشهر و شیراز را زیبا سازی نموده تا نقش زیبایی از شهر در انظار مردمی ایجاد کند که از جم در حال گذرند اما اگر واقع بین و منصف باشیم آنگونه که باید و شاید محله های مذکور مورد وثوق نبوده اند.

اینک به دنبال نبش قبر نیستیم که چه کسی و یا به چه دلیلی،اهمیتی به توسعه و زیبا سازی محله های مذکور نداده است،هدف یادآوری موضوعی است که می تواند به امیدواری مردم به یک نیروی بومی بیانجامد و در حمایت همه جانبه از نیروهای بومی در آینده کمک کند.

شهردار عزیز و بومی ، امید است تلاش شما به همگرایی بیشتر مردم شهر و به تبع آن شهرستان جم بیانجامد زیرا جم شایسته بهترین هاست.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2028

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.