• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10
تاکید نماینده جنوب استان در مجلس:

لزوم تکمیل طرح آبرسانی سیراف-جم برای تامین نیاز آبی شهرک های مسکونی نفت و گاز

  • کد خبر : 12647
  • 15 تیر 1399 - 10:28
شیخ موسی احمدی با اشاره به نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل طرح آب‌شیرین‌کن سیراف - جم گفت: در نشستی که با مدیرعامل گاز کشور داشتیم بر تکمیل این طرح که نیاز آبی شهرک‌های مسکونی نفتی و گازی را تامین می‌کند تاکید شد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس با تاکید بر تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی در روستا‌ها و شهر‌های استان گفت: برای تکمیل آب شیرین‌کن سیراف – جم ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش آوای بوشهر به نقل از خلیج فارس؛ حجت‌الاسلام موسی احمدی با بیان اینکه طرح‌های مهمی در زمینه حل مشکلات آب استان اجرا شده است افزود: در این راستا نشست‌های مهمی با مسئولان عالی در وزارت نیرو تشکیل شد که نتایج خوب و اثرگذاری در پی داشت.

وی  با اشاره به اجرای طرح آب‌شیرین‌کن سیراف – جم و طولانی شدن اجرای این طرح عنوان کرد: در اجرای این طرح اعتبارات سنگینی تخصیص داده شد و در این راستا ضمن ساخت مخازن ذخیره آب و خط لوله انتقال، اجرای طرح آب‌شیرین‌کن سیراف تسریع شده است.

نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار بوشهر بر تکمیل طرح آب‌شیرین‌کن سیراف- جم جدی است تاکید کرد: در این راستا اعتبار قابل توجهی برای تسریع در تکمیل این طرح اختصاص یافته و قرار است در نشستی با مجموعه شرکت گاز این مهم پیگیری شود.

وی، نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل طرح آب‌شیرین‌کن سیراف – جم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در نشستی که با مدیرعامل گاز کشور داشتیم بر تکمیل این طرح که نیاز آبی شهرک‌های مسکونی نفتی و گازی را تامین می‌کند تاکید شد تا مشکلات و معضلات آبرسانی سیار با تانکر‌ها برطرف شود.

حجت‌الاسلام احمدی عنوان کرد: یکی از اولویت‌های قطعی حوزه نمایندگی، پیگیری و تامین آب شرب مردم منطقه به‌ویژه تکمیل آب شیرین‌کن ۲۸ هزارمتر مکعبی سیراف- جم است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.