• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

لطفا مردم را پاسکاری نکنید/ بدانید که مسئولید

  • کد خبر : 2975
  • 18 تیر 1396 - 8:01

آیا وقت آن نرسیده که  مدیر بداند که در جایگاهی قرار گرفته که ارباب رجوع شما از سر ناچاری به شما رجوع می کند و اگر اعتبار و بودجه ندارد حق برخورد تند و توهین آمیز بامددخواه  هم ندارد ؟ آوای جم؛ طرح تکریم ارباب رجوع سالهاست که در سطح ادارات و دستگاهای دولتی رواج […]

آیا وقت آن نرسیده که  مدیر بداند که در جایگاهی قرار گرفته که ارباب رجوع شما از سر ناچاری به شما رجوع می کند و اگر اعتبار و بودجه ندارد حق برخورد تند و توهین آمیز بامددخواه  هم ندارد ؟
آوای جم؛ طرح تکریم ارباب رجوع سالهاست که در سطح ادارات و دستگاهای دولتی رواج پیدا کرده است و صندوقی نیز به این امر اختصاص دادند که مردم بتوانند مشکلات خود را بیان کنند و اگر خدمتی دیدند تشکر کنند .

از طریق کانال خبری آوای جم درخواست کمک به خانواده ای که بر اثر خشکسالی و افت قیمت محصولات کشاورزی دچار مشکل شده بود دریافت کردیم و بر حسب وظیفه انسانی خود پیگیر مشکل وی شدیم .

این خانواده ۵ نفری بر اثر  بدهکاری ۸۰ میلیونی پدر در وضعیت  اقتصادی بسیار بدی قرار دارند ، دختری ۱۷ ساله دارند که دچار بیماری آب مروارید مادر زادی است.

پزشکان برای وی دو عمل  چشم تجویز کردند که یکی از آنها انجام داده است و دیگری باید تا قبل از ۱۸ سالگی انجام بدهد اما بخاطر شرایط اقتصادی پدر قادر به تامین هزینه عمل نمی باشد در صورت ادامه این روند ممکن است این دختر بینایی خود را از دست بدهد .

بنا بر گفته مادر این خانواده در ماه مبارک رمضان با کمک مردم زندگی می کردند که این موضوع بسیار در روحیه فرزندان آنها تاثیر منفی گذاشته است

پسر ارشد این خانواده در آستانه تشکیل زندگی مشترک قرار گرفته است اما هیچ گونه پولی جهت شروع زندگی مشترک ندارد.

پدر و فرزند ارشد هر دو بیکار هستند و هیچ گونه منبع درامدی ندارند .

آنچه فاجعه بار است این است که در مراجعه این خانواده به ادارات متولی رسیدگی به امورات نیازمندان و همچنین فرمانداری جم ، برخوردهای بسیار ناپسندی با آنها صورت گرفته است.

مدیر دستگاه امدادی شهرستان جم آن چنان  با زن بیچاره برخورد می کند که زن از گفته و درخواست کمک  پیشمان می شود .

آیا وقت آن نرسیده که  مدیر بداند که در جایگاهی قرار گرفته که ارباب رجوع شما از سر ناچاری به شما رجوع می کند و اگر اعتبار و بودجه ندارد حق برخورد تند و توهین آمیز بامددخواه  هم ندارد ؟

دورانی  که مددجو جرات نمی کرد به درب اتاق ریس کمیته امداد برود گذشته است عصر فریاد زن بر سر مستمدان به پایان رسیده است .شاید شما کارمند آن دوران باشی اما شیوه مدیریت شما در دولت تدبیر و امید باید مهربانی را برای زن مستمند به ارمغان بیاورد.

باید تاسف خورد به حال سازمان بهزیستی که کارشناس آن وظایف سازمانی خود را نمی داند و بعد از یک هفته سرگردانی این مادر مظلوم بگوید ما قادر به کمک به شما نیستیم . رئیس اداره بهزیستی شهرستان جم باید پاسخگوی عملکرد ناصواب کارشناس و کارمند خود باشد .

آیا نباید کارشناس فرمانداری جم بداند که آن نهاد ملجا نهایی درماندگان از بروکراسی اداری است و اگر مشکلش حل نشد بدانجا پناه می ارود؟آیا حق است که مادر این خانواده بدلیل دوبار مراجعه ، مورد شماتت رئیس کمیته امداد قرار گیرد که چرا از ما پیش فرماندار شکایت کردی؟

لطفا مردم را پاسکاری نکنید.

به نظر می رسد مسئولین نهادهای حمایتی شهرستان جم و برخی کارکنان نهادهای سیاسی ، نیازمند توجیه و احیانا تنبیه اداری هستند تا بدانند که به معنی واقعی کلمه مسئول هستند.

ضمن تقدیر و تشکر از همراهی کاربران سایت خبری تحلیلی آوای جم در مشارکت فراخوان های قبلی به اطلاع می رسانیم با پیگری سایت آوای جم و حمایت خانم الماسی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مشکل درمانی چشم دختر این خانواده در حال پیگری است اما در سایر موارد نیازمند مهربانی شما مردم نوع دوست هستیم .

اطلاعات کامل این خانواده نزد پایگاه خبری تحلیلی آوای  جم محفوظ است .

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سلام
    با تشکر از حسن نیت شما سروران گرامی
    لطفا راهنمایی کنید از چه طریقی میتونیم با این خانواده مظلوم همکاری کنیم
    با تشکر

  2. واقعا برای همچین مسئول هایی متاسفم و نمیدانم که چطور اسم خود را گذاشته اند مسئول

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.