• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

مانور مقابله با حوادث و بلایای طبیعی در روستای حاجی آباد جم برگزار شد

  • کد خبر : 2343
  • 29 اردیبهشت 1392 - 7:00

 


 

آوای جم به نقل از چگاسه: به منظور آمادگی هر چه بیشتر مردم در مقابل حوادث و بلایای طبیعی مانوری در روستای حاجی آباد شهرستان جم برگزار شد.
این مانور توسط تیم اجتماع محور حاجی آباد و پایگاه سلامت مهر آوای  دیار جم با مدیریت اداره بهزیستی تحت عنوان طرح محب که طرحی سراسری است برگزار شد

زارع، فرماندار جم در این مانور در سخنانی ضمن تقدیر از مجریان این طرح خواهان برگزاری این گونه مانورها در سطح وسیعی از شهرستان با مداخله‌ی کلیه نهادهای ذیربط شد و اعلام کرد  فرمانداری آمادگی لازم جهت هر گونه هنمکاری را دارد.

حسینی رئیس اداره بهزیستی شهرستان جم نیز در سخنانی ضمن  خیر مقدم به مسئولین و تقدیر از برگزار کنندگان با  اشاره به زلزله اخیر شنبه بر لزوم آمادگی شهرستان در مقابل حوادث و بلایای طبعی تاکید کرد و گفت اداره بهزیستی آمادگی لازم را جهت برگزاری هر گونه مانور و همایش دارد.

وی افزود: سازمان بهزیستی استان در حادثه شنبه نقش خود را به نحو احس اجرا نمود که مورد تقدیر مسئولین استانی قرار گرفت .
گفتنی است در این مانور به منظور سنجش میزان آمادگی نیروهای امدادی شهرستان بدون اعلام قبلی از آنها خواسته شد که در این طرح، امداد رسانی کنند
اورژانش شهرستان در مدت ۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه خود را به محل حادثه رساند و طی  دو عملیات کار انتقال مصدومان به بیمارستان توحید جم را انجام داد. سرعت عمل نیروهای اورژانس مورد تشویق حاضران قرار گرفت. آتش نشانی در مدت ده دقیقه به محل اجرای طرح رسید. نیروهای امدادی برق بعد از یک ساعت به محل حادثه رسیدند و خبری از نیروهای امدادی گاز و آب و فاضلاب نبود!

جمعت هلال احمر کنگان با یک تیم کامل ضمن شرکت در این مانور، شیوه  صحیح امداد رسانی و انتقال مصدومین به شرکت کنندگان و اعضای گروه پایگاه سلامت آموزش داد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2343

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.