• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

محمد آهنجان فرمانده پایگاه مقاومت ابوالفضل (ع) بهارستان شد

  • کد خبر : 2035
  • 03 بهمن 1391 - 15:15

به گزارش خبر نگار بسیج شهرستان جم ، فرمانده سپاه شهرستان جم دراین مراسم که شب گذشته مورخه ۲/۱۱/۹۱ در محل پایگاه ابوالفضل (ع) روستای بهارستان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و پشتیبانی ملت قهرمان به پیروزی رسید که پس از پیروزی، دشمنان این نظام نو پا به توطئه های فراوانی دست زدند .

 

سرهنگ احمد رئیسی در این مراسم با اشاره به نعمت ولایت و رهبری گفت: بسیج باید مردم را برای دنباله روی از رهبری انقلاب که مشخص کننده خط اصیل اسلام است، تشویق نماید.

رئیسی بیان کرد: ماهیت انقلاب ما اسلامی و مردمی است و مردم ما مانند خود انقلاب آرمانی هستند و بر این اساس باید انقلاب اسلامی و آرمانهای حقیقی آن را شناخته و نقاط قوت آن را دائما تقویت کنیم .

وی در ادمه با اشاره به شهیدان انقلاب اسلامی گفت: شهیدان کسانی بودند که انقلاب را به خوبی شناخته و درک کرده و در مسیر این شناخت، جان خود را نثار کردند.

وی اذعان داشت: اگر امروزه در کشور امنیت و آسایش داریم به برکت خون شهدا و انقلاب است و باید دنباله رو خط این بزرگواران باشیم و پایگاه بسیج بهترین مکان برای این امر است.

گفتنی است که در این مراسم از تلاش و زحمات صادقانه برادر سید جلال حق شناس در فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج ابوالفضل(ع) روستای بهارستان تقدیر شد و برادر محمد آهن جان به عنوان فرمانده جدید این پایگاه منصوب گردید.

============================================================================================

دو خبر کوتاه از فعالیت پایگاههای تابعه حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب کبری(ص) شهرستان جم

بمناسبت آغاز حکومت امام زمان (عج) و  به همت پایگاه مقاومت بسیج زهرای اطهر شهر ولایت، مراسم مولودی خوانی با حضور جمع کثیری از خواهران بسیجی روز گذشته مورخه ۹۱/۱۱/۲ در محل این پایگاه برگزار شد.

به همین مناسبت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) روستای بهارستان نیز روز گذشته مورخه ۹۱/۱۱/۲  مراسمی با حضور جمع کثیری از خواهران بسیجی در حسینیه علی اصغر(ع) این روستا برگزار کرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2035

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.